Arayan Mevlasını da Bulur, Pofuduklarını da

-

Burada gördüm. Abajurundan tutun yastıklarına organizerlerine kadar herbiri ayrı güzel. Benim dikkatimi çeken bebek altını değiştirmek için yaptıkları. Şu yapmak istediğim sandıklı pufun üzerine nede güzel olur dedim. Aradım taradım tam olarak nasıl yapıldığını bulamadım.

Bugün readerime düşen bu bloggerin postuyla bu pofuduk şeyleri yeniden gördüm izini sürdüm. Hiç aparatsız yapım aşamalarını buldum.Buyrun1. Aşama2. Aşama3. Aşama
İlk denemeden bir iğnelik benden.

18 yorum gelmiş

  1. Yamali bohca

    Daliya, bunun yapımı çok kolay. Önce istediğin ölçüde kare kumaş kesiyorsun, daha sonra bu ölçüden biraz daha büyük bir kare daha kesiyorsun. Bunları pili (pilinin bitimi 4 köşeye gelecek şekilde) yaparak aynı ölçüye getiriyorsun ve üst üste yerleştiriyorsun ve kenarlarından diktiyorsun. Son olarakta alt kısmından 2cm keserek içini elyafla dolduruyorsun.

  2. Daliya

    Keşke 20 gün önce sorsaydım. NAsıl yapacağımı o kadar aradım ki. Şimdi yaptım yamalıbohçaçım çok sağol.. Pileleri ortaya getirerek yaptım bir iğnelik bak burada.. Köşeye getirip yapmayı deneyeceğim.

  3. banuca

    Çok şirin pufuduklar bunlar, yumuş yumuş. Örneğini aldım, zaten hep örnek alıyorum, ne kadar açgözlüyüm, sanki hepsini yapacağım da :)

  4. ds handmade

    Ben anlatacaktım ki yamalı bohçanın anlattığını gördüm. ben çocuklar bebekken iki tane yapmıştım. sandalye minderi de yapmıştım. fikir olsun. sizinkiler de çok güzel olmuş. sevgiler.

  5. esinsice

  6. Daliya

    Teşekkür ederim yamalıbohça..embir yap yap. Ben de embir özel gün çantalarından yapıyorum naber :PFigen abla. teşekkür ederim ama anlatma çay kaşığıyla harikalar yaratma konusunda üstüne tanımıyorum gecenin bir yarısında içimden bir ses kalk diyor bir bardak tuz bir bardak su 2 bardak un yoğur.. ama ben o sese uymuyorum.Ds handmade kenarlarını nasıl temizlediniz? astarlama işini nasıl yaptınız?Esinsice uzunca bir süre nasıl yapıldığını düşündüm durdum bende.

  7. Daliya

    mtnaz11 hoşuma giden elimden gelebilecek şeyleri yapmaya çalışıyorum ilk defa el işleriyle uğraşma konusunda bu kadar özgür kaldım. Beğendiğim gördüğüm herşeyi yapma niyetindeyim.Aydın Gelini olmaz olmaz sadece el işlerine meraklıyım.Emel03 gerçlekten bende çok beğendim.

  8. kriizantem

    Hımmm süpppeeeer bir çalışma daliya ne iyi etmişsinde bulmuşsun, yamalı bohça ne iyi etmişsinde anlatmışsın.Biri sandıklı puf mu dediiiiii. Hemen yapılacaklar listesine ekleyip, aklımın bir köşesine yazdım. Süper olur yaaa, hem de deriden sandıklı bir pufff. Sağolun kızlarrrrrrr:)

Bir Cevap Yazın

Kumaştan çiçek şeklinde iğnelik yapımı

| | 0 Yorum

Kavanozdan minik iğnedenlik yapımı

| | 0 Yorum

Keçe süslemeli makaralık kapağı iğnedenlik

| | 1 Yorum

Cam kavanozdan iğnedenlikler

| | 0 Yorum

Dantel kaplama kalp iğnelik

| | 2 Yorum

Kolay bilek iğneliği yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan çiçek şeklinde iğnelik yapımı

| | 0 Yorum

Papatya şeklinde kumaş iğnelik yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kuzu iğnelik yapımı

| | 0 Yorum

Keçe kuş iğnelik yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kaktüs iğnelik yapımı

| | 0 Yorum

Balkabağı formunda iğnedenlik dikimi

| | 0 Yorum

İğne oyasından iğnedenlik yapımı

| | 0 Yorum