16 yorum gelmiş

  1. banuca

    Tam benim sevdiğim iş işte, parçalarla oynamak, şimdi bakınca gene heveslendim, ama ben dikerek yapıyordum, sonra duydum ki kumaş yapıştırıcısı varmış (yaşlılık işte ne kadar geri kalmışım) ondan almam lazım, iş kolaylaşacak o zaman:)) Bu siteyi kaydettim, sağooool….

  2. gunesedogru

    yapıştırarak yapmak hem çok koay hemde temiz iş banuca, bende çok beğendim.dendenak; yapma etme sakin ol :)sybella, mtnaz, belinda, yakomaz beğenmenize sevindim kolay gelsin :)

  3. renklitasarimlar

  4. bizimgibiler

    Çok güzeller gerçekten.Kumaşın kenarları atmasın diye napıyorsunuz. Hani içine kıvrılsa küçük parçalarda çok zor oluyor. Denedim ve beceremedim:(Yok mudur bu aplike işinin kolay bir yolu?

  5. celebi74

    dendenim 10cm lik parçalar al bence manifaturacı danben alıyorum valla her zaman parça olmuyoro yüzden lazım olan renkleri bir kere de toplayıp alıyorum o zaman bişi demiyorlar :))parasıyla değilmi :))

  6. ufudik

    Güneşedoğru teşekkürler. Renklitasarımlar’a katılıyorum. Çizgilerdeki sadelik ve muhteşem uyum kolaymış gibi düşünmemize neden oluyor ama…. Soruyu da ondan çalacağım :))) :Yapıştırıcı kullanışlı oluyor mu acaba? Yoksa çok pratik gerçekten. Dikiş, çok küçük parçalarda sorun oluyor.Bu arada aplikeye bayıldım. Tam benim sevdiğim gibi.Sade çizgiler, yalın bir anlatım. Tıpkı O.Veli şiirleri gibi. Herkes bunu söylemeye ne var ki der.Ama bir tane O.Veli vardır hala…..

  7. kecekalem

    Ben farklı markalarda kumaş yapıştırıcısı kullandım.Doğru markayı mı bulamadım bilemiyorum ama yıkayınca çıkıyorlar.Yine dikerek sabitlemek gerekiyor.Kumaş tablo gibi çalışmalarda kullanılabilir tabi.

Bir Cevap Yazın

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum