Pazar, Aralık 11, 2016
artan kumaşlar

16 YORUMLAR

  1. Tam benim sevdiğim iş işte, parçalarla oynamak, şimdi bakınca gene heveslendim, ama ben dikerek yapıyordum, sonra duydum ki kumaş yapıştırıcısı varmış (yaşlılık işte ne kadar geri kalmışım) ondan almam lazım, iş kolaylaşacak o zaman:)) Bu siteyi kaydettim, sağooool….

  2. yapıştırarak yapmak hem çok koay hemde temiz iş banuca, bende çok beğendim.dendenak; yapma etme sakin ol :)sybella, mtnaz, belinda, yakomaz beğenmenize sevindim kolay gelsin :)

  3. Peki yapıştırıcı yıkandıktan sonra çözülmüyor mu? O zaman benim işim çok kolaylaşır diye düşünüyorum ama cesaret edemiyorum yapıştırmaya. Yine de bir ara deneyeceğim.Bu desenler çok güzel. Zaten bu tip tasarımlarda önemli olan nasıl bir deseni, hangi renk ve kumaşlarla bir araya getireceğimiz. Bazen insanlar uygulaması basit bir resimlemeli çalışmayı görüp, “Aaa bu çok basit, ben de yaparım,” diyorlar ama bir tasarımcının o resmi kumaşlarla uygulanabilir hâle getirmek için nasıl kafa patlattığını görmezden geliyorlar.Bu konuda derdim vardı, fırsat bulunca döküldüm.:))Paylaşım için çok teşekkürler…

  4. Çok güzeller gerçekten.Kumaşın kenarları atmasın diye napıyorsunuz. Hani içine kıvrılsa küçük parçalarda çok zor oluyor. Denedim ve beceremedim:(Yok mudur bu aplike işinin kolay bir yolu?

  5. dendenim 10cm lik parçalar al bence manifaturacı danben alıyorum valla her zaman parça olmuyoro yüzden lazım olan renkleri bir kere de toplayıp alıyorum o zaman bişi demiyorlar :))parasıyla değilmi :))

  6. Güneşedoğru teşekkürler. Renklitasarımlar’a katılıyorum. Çizgilerdeki sadelik ve muhteşem uyum kolaymış gibi düşünmemize neden oluyor ama…. Soruyu da ondan çalacağım :))) :Yapıştırıcı kullanışlı oluyor mu acaba? Yoksa çok pratik gerçekten. Dikiş, çok küçük parçalarda sorun oluyor.Bu arada aplikeye bayıldım. Tam benim sevdiğim gibi.Sade çizgiler, yalın bir anlatım. Tıpkı O.Veli şiirleri gibi. Herkes bunu söylemeye ne var ki der.Ama bir tane O.Veli vardır hala…..

  7. Ben farklı markalarda kumaş yapıştırıcısı kullandım.Doğru markayı mı bulamadım bilemiyorum ama yıkayınca çıkıyorlar.Yine dikerek sabitlemek gerekiyor.Kumaş tablo gibi çalışmalarda kullanılabilir tabi.