Artık kumaşlardan uyuyan kız tablosu

-

kumaş tablo
İlk yaptığımda bir daha aynısından yapar mıyım diye hiç düşünmemiştim. Farkında olmadan beğenilecek bir şey yapmışım demek ki. İkincisinden sonra üçüncüyü de yapmış oldum. Bu tablo da hediye gidecek :) Değişik renk ve değişik kumaşlarla yapacağım zamanım olduğunda diyordum ama hep aynı tonlarda olsun diyorlar :)

kumaş tablo

kumaş tablo

kumaş tablo

kumaş tablo

Senaat

48 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    kaç gündür gece gündüz çalışılan, serinin üçüncüsü uyuyan prenses bitmiş nihayet :) çooooook güzel olmuş :) bu kadar güzel yaparsan daha bundan 3333 tane daha isterler haberin olsun :)prensese bir prens yapmadığın sürece bu prenses daha çooook uyur, biri uyandırsın bu prensesi yahuuu :) ellerine sağlık yetenekli sanatçı senaat :) cadı üvey anne ne oldu yapacan mı :D aynısını nasıl yaptın ölçüleri var mıydı elinde ?

  2. ceviz.elisleri

    Harika olmuş ellerinize sağlık,bayıldım.Ben burada yeniyim :) Sizin bir sayfanız veya satış yaptığınız bir online dükkanınız yok mu,ben mi göremedim?

  3. senayatilgan

    3. mü kuzm hakikaten de aynı kalite aynı güzellik :) 4. de yoldadır isteyecek birileri kesin vardır söyliyim :) Ellerine sağlık :)

  4. Senaat

    ccook tesekkur ederim her zamanki guzel tatli ve sevimli yorumlarin icin filiz :) insllah bir gun farkli bir versionunu yaparsam hemen resmini daha tamamlamadan bile yolliyicam sana :D

  5. Senaat

    hayal ignesi sana katiliyrum aynisindan yapmak gerekince biseyi zorlayici olabiliyor.ben de hic dusunmemistim tekrar yaparmiyim diye ilk yaptigimdan sonra cizimi bile atmisim bi yerlere bulamadim.sonra biraz ugrastim ama basarabildim :) bide ayni kumaslardan ayni ton renklerden bulamamak derdi oluyor :)

  6. Senaat

    hepinize guzel yorumlariniz icin cok tesekkur ederim esencan , mustafacava , hayalleratolyesi , nrhnrml ve adadenizi :)

  7. romantikbutik

    merhaba,tüm yayınlarınıza baktım,hepsi birbirinden güzel ve orjinal.iyi ki yayınlamaya karar vermişsiniz .ellerinize sağlık,çok muhteşem şeyler yapmışsınız ..tebrik ediyorum.sevgiler.

  8. zenyucel

    ellerinize yüreğinize fikirlerinize sağlık.Ne diyeceğimi şaşırdım.nasıl güzel bir tablo bu böyle.Devamı gelsin gerçekten de yeni karakterler,yeni renkler olsun.Olsun ki bizim de gözümüz gönlümüz doysun:)

  9. GGuven

    Hmmm… Neden bu kadar çok yorum aldığına şaşmamak gerek. Süper olmuş. Çok ama çok beğendim. Aklım kaldı valla. Blogunuz yok mu? Sanırım blog açma zamanınız gelmiş de geçmiş.

  10. Senaat

    zenyucel cok tesekkur ederim.insallah zaman buldukca daha degisiklerini de yaparim.o zaman da guzel yorumlarinizi alirim insallah :)

  11. Senaat

    GGuven size de cok tesekkur ederim,begenmenize sevindim. blogum yok daha ama acmam icin israrlar artiyor :) simdilik sadece facebook sayfam var insallah bir gun blog sahibi de olurum :)

  12. senayatilgan

    Alla alllaaaaa ben buna yorum yazdığımdan adım gibi eminim neden yayınlanmadı acaba tıklamadım mı :) Neyse aynı yorumu benim için tekrardan senin için ilk olarak yazayım :)
    3. Müüüü valla süpersin aynı kalite aynı güzellite yapmayı becermişsin yine. Sen bu gidişle 4. yü de yaparsın isteyeni çok olur bunun eminim :) Ellerine kollarına sağlık güzelim :)

  13. Senaat

    cook tesekkur ederim senay :) ayrica yorumunun gelmedigini farkedip tekrar yazdigin icin de cok tesekkur ederim yoksa bu guzel sozlerini okuyamayacaktim :) bayagi begenip isteyen oluyor ama hep ayni seyin de resimlerini paylasmiim yine mi bunu yapmis demesinler :D

  14. ceviz.elisleri

    Teşekkür ederim Senaat. Sitede yeniyim,deneme yanılma yöntemiyle buldum nasıl bakacağımı :) Çalışmalarınız çok tatlı,şaşkın koyunlara bayıldım.

  15. Senaat

    ben de sizi hemen farkettim ceviz.elisleri ve sayfanizi begendim :) guzel paylasimlar varmis onlari da begendim :)

  16. Senaat

    hayaliatolye tesekkur ederim :) daha bisey yapmamisken kafamda canlandirdigimda yastik mi olsun diye dusunmustum ama sonra calismalar ilerledikce bi suru seyi degistirdim kafamda ve farkli bisey oldu :) sonuc tablo :D

  17. Tasarımı, renkleri, heyşeyiyle olağanüstü. Benzerini herkesin yapamayacağı birşeyvyapmışsınız. Hayran kaldım.

Bir Cevap Yazın