Artık Rüzgarın Sesini Dinliyorum… Ya siz?

-

……….

Yazlıkların bahçelerinde ve balkonlarda tangır tungur öten rüzgar çanlarını elbetteki görmüşsünüzdür. Piyasada oldukça farklı çeşitleri de bulunmakta. Bunlardan bende yapıp, hem daha ucuza hem de daha uygun fiyata yapabilirim endişesi içine girmişken, mısır sapından bambu etkisi yaratmak aklıma geldi. Ve bunların bir arada durmalarını sağlamam içinde ayrı bir malzemeye ihtiyacım vardı. Bu işte fazlasıyla kullanılan kurumuş su kabakları da işimi görecekti.

Kurumuş mısır saplarını farklı uzunluklarda kestikten sonra ocakta kimi yerlerini yakarak otantik bir etki yarattım ve vernikleyerek kurumaya bıraktım.

Su kabağının sadeliğini de beni oldukça rahatsız etmişti. Nalburdan 3 TL’ye aldığım havya ile kabağın üzerini yakmak suretiyle motifler oluşturdum ve kimi yerlerinde de delikler açtım.

Vernikleri kuruyan sahte bambularımın her iki ucunu keten iplerle sararak daha estetik bir görüntü kazandırdım.

Bir midyecinin çöpünden aldığım midye kabuklarını sıcak silikon ile birbirine yapıştırarak farklı bir görünüm yarattım.

Sıra tüm bu malzemelerin birleştirilmesine gelmişti. Kurumuş mısır koçanlarını tel tel ayırarak ıslattım ve bildiğimiz saç örgüsü gibi birbirine ekleye ekleye ördüm. Sahte bambularımı hazırlamış oldum kabağa bu mısır ipleri ile bağladım ve rüzgar çanımı tamamladım.Ve sonuç;

43 yorum gelmiş

  1. witamin

    çok hoş olmuşlar.elinize sağlık.bu arada bişey sormak istiyorum.ana sayfada görünmeyen içeriği devamı şeklinde bu sayfada göstermeyi nasıl yapıyorsunuz. bi türlü anlayamadım nasıl yapacağımı.

  2. Racine

    tebrikler methods şahane olmuş şahanede anlatmışsın..satılabilecek kadar profesyonelce bir çalışma söyliyeyim

  3. Methods

    Merhaba Witamin, öncelikle yorumunuz için teşekkürler.

    bu arada bişey sormak istiyorum.ana sayfada görünmeyen içeriği devamı şeklinde bu sayfada göstermeyi nasıl yapıyorsunuz. bi türlü anlayamadım nasıl yapacağımı.

    Sorunuza cevap olarak; Bu zaten otomatik olarak gerçekleşen birşey. Yani bunun için ekstra bir şey yapmamıza gerek kalmıyor. Site anasayfa düzeni olarak böyle çalışıyor. Siteye eklediğiniz metninizin başına çalışmanızın son halinin fotoğrafını eklerseniz, anasayfada da o şekilde görünür. Anladığım kadarıyla sorunuzun cevabı bu. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

  4. acemihobici

    harika olmuş bayılırım ben de rüzgarın sesini dinlemeye ve hatta evde her odada vardır rüzgar çanlarım ama hiç kendim yapmadım. kendi yaptığının sesi bir ayrıdır herhalde. ben de yapmalıyım bir tane ama bu kadar güzel yapamam şimdiden söyleyeyim.

  5. Methods

    anlamaya çalıştım ama yine olmadı:) çünkü şuraya bakarsanız bütün fotolar anasayfada.onda neden otomatik olmamış?

    :))Zaten anasayfada farklı kullanıcıların yollamış oldukları paylaşımlar, yüklenme zamanına göre sıra sıra yer alır. Eğer bu paylaşımlardan dikkatimizi çekenler yada merak ettiklerimiz varsa onun ile ilgili alana girerek paylaşımın tümüne ulaşabiliriz.Sanırım ben sizin sormak istediğinizi anlayamadım :)

  6. Methods

    acemihobici, yorumunuz için çok teşekkürler…Sanırım paylaşmanında en güzel yanı burası; Birbirimize cesaret vermemiz.Bu cümleleri kuran birinin çok güzel şeyler yaratacağına eminim…Sizinde farklı malzemeleri kullanarak yaptığınız bir rüzgar çanını görmek isteriz en kısa zamanda :))

  7. witamin

    Evet anlatamadım galiba ben.şöle söleyeyim.örneğin sizin yazınızda anasayfada sadece 3resim var diğerleri yazının içine girdiğimizde açılıyor.ama multiframe başlıklı yazıda 5,6 resim yani çerçevenin yapılış aşamalarının hepsi anasayfada.yazının içine girmeye gerek kalmıyor.bu nasıl oluyor yani?

  8. Methods

    Witamin, evet sanırım şimdi anladım…:))Bence bunu Multiframe’e sormakta fayda var… Siz söyleyene kadar bende farketmemiştim bunu.Multiframe Help Help Help!:))

  9. aheng

    Gerçekten de çok orjinal ve güzel bir çalışma olmuş,bayağı bir emek vermişsiniz,ellerinize sağlık.

  10. sesiber

    Mısırdan bambu görünümü harika fikir. Görünüş te anlatım da muhteşem. Ellerinize sağlık.Witamin, bahsettiğin yazı editörlerin gözünden kaçtığı için tüm fotoğraflar çıkmış. Normalde siz istediğiniz kadar foto yollayabilirsiniz, fakat anasayfada sadece tek foto yayınlanır. Bahsettiğiniz yazı da düzeltilmiş zaten. :)

  11. Methods

    sesiber, yorumunuz ve bizim uzun bir süredir çözemediğimiz o malum soruna ait açıklamanız için çok çok teşekkürler…:DBu arada Bloxoo’da, Günün Blogu seçilmişsiniz, tebrikler…

  12. eylulbulut

    Aman allahım bayıldım. Ellerine sağlık. Ben de de uuzn süredirsakladığım bir süs kabağı vardı. Benzer bir şeyler için güzel fikir oldu. Paylaşımın ve detaylı anlatımınn için teşekkürler…. Güle güle kullan

Bir Cevap Yazın

Yeni yıl çelengi yapımı

| | 3 Yorum

Kurumuş dallarla mantar pano süsleme

| | 0 Yorum

Yumurtadan teyzeler – duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum

Deniz kabuklarından dekoratif kalp

| | 2 Yorum

Doğal malzemelerden balkon süsü yapımı

| | 0 Yorum