8 yorum gelmiş

  1. Benden

    Yine çok kaliteli ve şık duruyorlar. Elinize sağlıkBurada kullandığınız keçe sentetik yani metreyle satılan keçelerden mi ?Arkadaşlar acaba Ankara’da bu keçelerin nerde satıldığını bilen var mı ?

  2. bizimgibiler

    Benden, beğenmene çok sevindim. Evet sentetik keçe fakat metreyle değil parça parça satıyorlardı benim aldığım yerde. İki a4 büyüklüğünde 1 liraydı. Ankara konusunda umarım bilenler yardımcı olur. Eğer bulamazsan ben burdan gönderebilirim:)çelebim, tatlı dilli arkadaşım benim. Çok teşekkürler canım:)Belgin çok teşekkürler canım, beğenmene sevindim.Sevim’ciğim, ben de çok yakıştırıyorum kırmızı ve siyahı. Çok teşekkürler canım.

  3. Benden

    Çok teşekkür ederim sevgili Bizimgibiler, ne kadar incesin. Ama koskoca başkent, herhalde yarım metre keçe bulurum diye düşünüyorum. Yine de çok sağol :)

  4. bizimgibiler

    aloneses, çok teşekkür ederim.Benden, rica ederim. Ben de uzun zaman keçeyi nerden alacağımı bilemediğimden temizlik bezleriyle oyalanmıştım o yüzden anlıyorum seni:)) Ankara’da yaşayan çok arkadaş var ama burada görmediler herhalde senin sorunu direk mesajla falan sorsan eminim yardımcı olacaklardır. Bulamazsan teklifim her zaman geçerli:))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçe anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Herkese merhaba Ayakkabı kalıbını çiziyoruz, kalıbını çıkarıyoruz ve iki taraflı olarak çizip kesiyoruz. Üzerine kar tanesi çizimi yapıp dikiyoruz. İki parçayı da birleştirip dikiyoruz. Bileği için dikdörtgen bir parça ölçüp...