Cumartesi, Aralık 10, 2016
asitli içecek kutusunun dönüşümü

asitli içecek kutusunun dönüşümü

8
bence çokşık bir dönüşüm tavsiye ederim
bence çokşık bir dönüşüm tavsiye ederim

Merhaba.. Yaklaşık bir ay önce bu siteyi tanıdım vedüzenli olarak takip ediyorum..Açıkçası ufkumu açtığı için keyif alıyorum:) Ve söylemedenedemeyecağim,vallahi helal olsun hepinize,gerçekten çok değerli insanlarsınız…Bende çoğu zaman ihtiyaç sahibi olduğumda ilk önce,sizler gibi almaktan ziyade kendim yapabilirmiyimdiye düşünürüm ve hemen icraate geçerim…Vedebundan deli gibi keyif alırım.Dolayısı ile;İhiyacım oldukça, zamanında yaptıklarımı bendesizlerle paylaşmak isterim.. Belki bir faydasıdokunur:)

çok hafif ve eğimli olduğu sebebi ile devrilmesini engellemek adına içine sert bir cisim ya da yeteri kadar su doldurabilirsiniz
su bazlı boya ile boyadım ve sonrası vernikledim
bu pedi aygazda rastgele ısıtarak şekil verdim
asitli içeçek pedin dönüşümü
asitli içeçek pedin dönüşümü

8 YORUMLAR

  1. ozlemyr bu site ile tanıştığım ilk zamanlarda, geçmişe doğru yapılanları incelerken sizin yaptığınız bir dönüşümü fark etmiştim.. hani eşinizin bir kazağını hırkaya dönüştürmüştünüz? İşte o fikriniz öyle hoşuma gitmişti ki hatta hemen eşimlle paylaşmıştım.. Ve hatta yetinmeyip bende hemen bana biraz dar gelen ama sıcak tutan bir bluzumu sizin yaptığınız şekilde hırkaya dönüştürmüştüm.. Yani diyeceğim o ki hakikaten fikrinize sağlık ve yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim.

  2. Merhaba,Ben de ne öğrendiysem bu siteden öğrendim. Hala da öğrenmeye devam ediyorum. Hiç aklımda olmayan şeyleri yapmak artık çok kolay. Benim de bir kaç yeni geri dönüşümüm bitmek üzere. Paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Kolay gelsin.