Asker olacak benim yarim

-
askerim
askerim

Sözlüm kısmetse mayısta askere gidecek :( bende kendisine eşarp işleyerek bunu yaptım. omzuna örtçem uğurlarken :(saten eşarp aldım, sabun ile ay yıldız şeklini çizip misiniye geçirdiğim boncuklarla işledim. kenarlarını oya yaptım. tertibini ve adını yazacağım son işlem olarak. bitmiş halinide eklerim mutlaka.

12 yorum gelmiş

  1. Figen abla

    canım benim yaa…şimdiden hayırlı teskereler damadımıza…önce allaha,sonra büyük Türk ordusuna emanet oğlumuz..BU ASKER GİDECEK,GERİ GELECEK…EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER….:))))

  2. EvdeBirMelek

    Şimdiden hayırlı teskereler… El emeği göz nuru hediyen eminim onu çok sevindirecektir. Çok güzel ve anlamlı bir hediye…

  3. masalmetehan

    çok ama çok teşekkür ederim hepinize inşallah Yüce Rabbim onu koruyacak sağsağlim gidip gelecek. çok duygulandı bunu verdim kendisine..

  4. farfin

    canım benim allah kavuştursun,hayırlı teskereler,çok anlamlı bir hediye olmuş,artık evlendikten sonra bunu saklarsınız bakıp bu günleri hatırlarsınız,ne çabuk geçmiş zaman diye,çünkü öyle oluyor çabucak geçip gidiyor zaman su gibi gider gelir sözlünde.

  5. masalmetehan

    çok saolun gerçekten güzel dilekleriniz için çok teşekkürler. sevgili farfin bende öyle düşünmüştüm hatıra buda bize :) sağsağlim gitsin gelsinde tek temennim bu. 15 ay of offf

  6. oslemim35

    canımmm.. içim gitti görünce süper bi düşünce çok anlamlı ve çok güzel olmuş….ya bende yaptıklarımı yayınlayacağım gönderdim hala onay bekliyor ne kadar sürüyor ki onaylanması??

  7. nalana

    Figen abla diyor ki;canım benim yaa…şimdiden hayırlı teskereler damadımıza…önce allaha,sonra büyük Türk ordusuna emanet oğlumuz..BU ASKER GİDECEK,GERİ GELECEK…EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER….:))))bence de

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum