Atık Cd’lerime Ne oldu?

-

Evde bir sürü cd birikmişti ben de bunları ne yapayım derken sitede gördüğüm ama nerede gördüğümü ve ismini hatırlayamadığım bir arkadaşın çalışmasından esinlenerek bu çalışmayı yaptım.Bakalım beğenecek misiniz???

74 yorum gelmiş

  1. teşekkür ederim yorumlarınıza arkadaşlar.Evet sanırım tuannanındı.Ben işe yaramayan bir makasla kestim.Artık kesmiyordu ama cd leri çok güzel kesti.

  2. akonicim tavsiye ederim.Ama ayna küçükse bence büyüğe yap daha hoş duracak sanırım.Başlamadan söyleyeyim istedim.Ben küçüğe yaptım denemek için ama büyük de yapıcam hatta sipariş bile aldım.Ev hediyesi veya düğün hediyesi bile olsa olur sanırım…

  3. Canımcım seyyar satıcılarda ucuz makaslar oluyor onlardan alınabilir(Çin pazarlarında var ama küçük de olsa ordan alışveriş yapmayı pek onaylamıyorum)

  4. Bu arada elinde cd si çok olan arkadaşlar deneyerek yapabilir ama cd alarak yapacak arkadaşlara marka verebilirim bazıları kesilmeye müsait olmuyor çatlıyor yada parlak kısmı soyuluyor.Ben en güzel sonucu Princo yazan cd den aldım.

  5. Ayy ayy ayy bu hariğka olmuş yaaa. :)) Elimde kim bilir kaç düzine işe yaramaz cd var, haftalardır düşünüyodum ne yapayım diye. Ben de böyle mozaik çalışması yapayım çok teşekkürler ilhamınızdan dolayı. :)) Ellerinize sağlık pek tabii de. :)

  6. süper olmuş, benim elimde 100 civarında atılacak cd vardı. İş yerinde çöpe atacaklardı aldım hepsini bir heves eve geldim. Makasla kesmeyi denedim ama seninde dediğin gibi parlak yerleri soyuldu çatladı :(( disko topu yapacaktım olmadı. Bende makas yerine bahçe makası alsam acaba onunla rahat keser miyim diye düşündüm.Emeğine sağlık, harika duruyor.

  7. embirciğim çatlayacak cd her şekilde çatlıyor yani bahçe makası da çatlatır bence.ben bu ayna için 2 çeşit cd kullandım.Biri ayna renginde olan diğeri biraz yeşile kaçan renkteki.Princo yazıyordu ama kaliteli marka cd leri içinden seçebiliyorsan basit bir makas işini görebilir.

  8. bende çok beğendim yeni bir aynaya ihtiyacım vardı sanırım böyle yapacağım ama ben cd leri eleyip attığımda henüz 10marifet ile tanışmamıştım.. :( bulcam artık bişiler :)

  9. çok güzel olmuş,evet ben yapmıştım yıldızcım.Sende yapınca çok mutlu oldum ve gerçekten harika olmuş.Gerçekten çok zor bir iş bu cdleri kesmek,ellerim çok acımıştı.Keşke başka bir yol bulabilsek bu işe ne güzel olurdu.Tebrik ediyorum,güle güle kullan.

  10. Tuannacığım öncelikle sana teşekkür etmeliyiz.ilk fikir senden çıkmıştı.Evet cd kesme işi baya eziyetli ama sonunda değdiğine inanıyorum.Hepimiz mutlu günlerde kullanalım ;)

  11. Az önce yorumları görebiliyordum fakat yazamıyordum.Şimdi yazabiliyorum ama neduk ablamın yorumu ortadan kaybolmuş :)).Neyse hatırladığım kadarıyla kırıldığı için üzülme diyordu yenisini yapabileceğimi yazıyordu.Aynalar üzerindeki parçalar sökülmüyor zaten attım ellerime batacak diye korktum.Şimdi tekrardan cd kesip farklı bir aynada deneyeceğim.

  12. çok ho$ buna yorum yazdigimi saniyordum demek unutmusum sen simdi linki verince hatirladim:) oysaki taaa yayinlandiginda gormustum ellerine saglik çok guzel bi çalisma olmus yildiz:)

  13. Çok güzel elinize sağlık, tam da cd’leri ayırmıştım. Neyse ki atmadan gördüm bu paylaşımınızı. Diğerini yaptınız mı? Onu da görmek isteriz..

  14. Çok teşekkür ederim benz.Yapmanızı tavsiye ederim ve yaptığınızda bizimle paylaşmanızı da tabi. Diğerini tam bitiremedim bunu denemek için küçük tutmuştum yenisi büyük olduğu için biraz oyaladı.Bitince hemen paylaşırım…

  15. Güzel ve şık olmuş, ellerinize sağlık. Aynanızın çatlayıp kırılmasına inanın çok üzüldüm. Bür sürü emek verip uğraşmışsınız. Neyse bundada bir hayır vardır. Eskiler derlerya cam kırılması bela savar diye.

  16. teşekkürler yamalıbohca…Ben de ona inanarak teselli buldum…Gerçekten çok emek vermiştim cdleri kesmek çok zor…

  17. kapı önünde atılamayı bekleyen cdlere gidiyorum şimdi, gerçekten birşey atmayacağıma söz versemde dayanamıyorum ne yapayım, ev çöp ev olacak diye korkuyorum atmayınca iki aynam var ama ne ile yapıştırmıştınız onu sorayımda yapıştırıcı alırken yanlış birşey almayayım japon yapıştırıcı olur mu acaba

  18. dendenak arkadaşım ben pritle yapıştırdım.sıvı yapıştırıcılar taştığı zaman leke yapabiliyor.

  19. Çok hoşuma gitti. Yapıştırıcınız nasıl birşey. Pritt hani beyaz renkli yapıştırıcı varya ondan mı? ben onu kağıt yapıştırıcısı olarak biliyordum. Cd leri iyi yapıştırır mı? Dökülmesinler.. Birde daha sonra toz alıp silerken dökülür mü bu cd ler sizce…Yardımınızı rica ediyorum.

  20. Ben cdleri biraz zor kesip iki taneden sonra bıraktım cdler çöpe gitti (10 marifetten atmayın beni ne yapayım sıkıldım)

  21. yapıştırıcım bildiğimiz prit yapıştırıcı zmamay54.öncelikle aynayı temizledim kuruladım kuru aynaya yapıştırdım benimkiler dökülmedi ama aynam kırıldı :((

  22. Yıldızcığım princoydu çoğu ama ben o kadar sabırlı değilim eşimin üstüne atmaya çalıştım olmadı bende 2. cd de pes ettim canım ama güzel bir fikir

  23. tabiki sipariş yaparım sen istediğin ebatı belirtirsen aynanın tuttuğu fiyat üzerine minimum bir ele emeği alarak adresine kargolarım :))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin