Avuçlarımızı ısıtan ve dinlendiren eldiven

-
Isıtılan eldiven
Isıtılan eldiven

Ellerimizi ısıtan ve dinlendiren bir eldiven yapalımmı? Bunun için hazır yada el örgüsü bir eldivene,biraz pirince,ihtiyaç var devamı buradave tüm yapım aşamaları

11 yorum gelmiş

  1. embir

    demek ki… kum gibi onda da olur ya, ya da taşta ay aman son yarım saate girdim daha eve gidip paten örücem :))

  2. SEMYIL

    allah allah hiç bir şey yapmadan yorum gitti.bu gün bir acaiplik var anlamadım. neyse.yanlış bilmiyorsam tahılların ısıyı tutma özellikleri varbu işlemi buğday,bulgur,yeşil mercimekle de yapabiliriz.

  3. nazesen

    haklısın Semyıl diğer tahıllarlada olur.Sitede fırında ısıtıp kullanılıyor resimler de de var.Sitede bir gariplik olduğu kesin yazılar yazılmıyor ve kayboluyor.

  4. SEMYIL

    şimdi aklıma geldi Derya Baykal da bir programında30-35 cm uzunluğunda böyle bir yastık yapıp içini şimdihatırlamıyorum bir tahılla doldurmuştu sırt-boyun tutulmalarında kullanılması için.

  5. bbuket

    bu fikri patiklere uyarlasak ne iyi olur yürürken belki ayağı rahatsız eder ama otururken ne güzel olur.

  6. bbuket

    aa tuhaflığa bakın günlerdir resim eklemeye çalıştım olmadı şimdi yorum yazınca pat diye çıktı. isimlerimizin yanındaki resimlerden bahsediyorum.

  7. embir

    yoo ben senin bu resmini dünde görmüştüm, bazen ekleyen kişi 1-2 gün geç görüyor değiştirdiği avatarını :)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum