Ayakta duran keçe bebek

-

kece-oyuncaklar-niyola-bebek-1
Merhaba. Bir arkadaşımın kızı çok severmiş bu çizgi film kahramanını. Ben de yapayım dedim. Evet doğru tahmin, bu da ilk keçe oyuncak bebek deneyimim :)
Çok zevkli bir işmiş. İşin en güzel yanı kalıbını kendim çıkarmış olmam. Nasıl mı? İnternetten çizgi film kahramanının resmini çıkardım. Onun kafasının kalıbını çizdim. Sonrasında başka bir resimden bebek kalıpları çizdim. Yine başka bir resimden de bacak kalıpları çıkardım. Anlayacağınız bu bebeği yapabilmek için 3-4 resimden yararlandım ve ancak bir bebek kalıbı yaptım. Hem ayakta duran, hem de oturan bu bebek şirin sahibine ulaştırılarak asli görevimizi bitirmenin vermiş olduğu bir huzurla diğer çalışmalarıma başladım.

kece-oyuncaklar-niyola-bebek-3

kece-oyuncaklar-niyola-bebek-5

kece-oyuncaklar-niyola-bebek

3 yorum gelmiş

  1. emekemektasarim

    Merhaba 10 marifet. Ben bebeğin adını bilşnçli okarak koymamıştım. Siz isim ekleyerek bana yardımcı olmuşsunuz ama o bebeğin adı “Niyola” değil. Hani bu başlığı ve ara düzeltmeleri görenler bu hatayı benim yaptığımı düşünebilir. Sizinde, bu bebeğin fikir babasıyla bir sıkıntı yaşamamak adına, bilinçli bir şekilde hata yaptığınızı sanıyorum. İyi günler :)

  2. cherry blossom girl

    @emekemektasarim; aslında google’ın azizliğine uğradık ismi yazarken : ) Niloya bebek araması olan bir anahtar kelime olduğundan eklemek istemiştik adını, ama madem siz bilinçli yazmadınız kaldırdık biz de.

Bir Cevap Yazın

Keçe aktivite kitabı

| | 0 Yorum

Keçeden doğum günü pastası

| | 0 Yorum

Keçeden minyatür elektro gitar

| | 0 Yorum

Keçeden parmak kuklası modelleri

| | 0 Yorum

3 boyutlu keçe oyun halısı

| | 2 Yorum

Keçeden Örümcek Adam yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden oyuncaklar palyaçolar

| | 0 Yorum

Keçeden bebek yapımı

| | 0 Yorum

Keçe peri atı ve keçe prenses

| | 0 Yorum