Ayıcıklı, cepli çocuk atkısı nasıl örülür?

-

örgü modelleri ayıcıklı cepli atkı nasıl örülür

Çocuklar için süper bir atkı modeli byu, cepleri de var, ayıcıkları da. Daha ne istesinler… Örmesi de zor değil, işte tarifi burada.

6 numara şiş ile haraşo örülen bu atkı için Zambak yünü öneriyor Kartopu.

Yapılışı:

Atkının kendisi için: Bej rengi ip kullanarak, 20 ilmekle başlayıp 110 santim ilerleyecek şekilde haraşo örerek bitirir.

Ayıcık için: 9 ilmek ile başlayıp yine haraşo örün. Her düz sırada, iki yandan da 1’er ilmek artıracak şekilde 23 ilmeğe çıkın. Arttırmadan 6 sıra daha haraşo örün. 9 ilmek kalıncaya dek, arttırdığınız ilmekleri bu defa aynı şekilde eksiltin.

Ayıcığın kulakları için: Krem renginde iple 18 ilmekle başlayın ve 3 sıra haraşo örün. Kahverengi ip alıp, yine 1 sıra haraşo örün. Bir sonraki sırada yine 1 ilmek örün, ardından gelen 2 ilmeği birlikte alıp eksiltin. Bu şekilde örmeyi sıra sonuna kadar sürdürün. Kalan 12 ilmek ile 1 sıra örün, dönüşe geçişte o sırada yine 1 ilmek örüp 1 ilmek kesecek şekilde 6 ilmeğe kadar düşürün. Haraşonun bu sefer tersini örüp, düz sıraya geçtiğiniz zaman 6 ilmeği bir defada keserek bitirin.

Göz ve burun için tığ işi yapabilirsiniz.

Kartopu, 10marifet’ten gittiğiniz zaman tüm alışverişlerinizde size indirim uyguluyor. Bunun için indirim kodunuzu girmeniz yeterli.

İndirim kodu: 10marifet

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

shane

Siyah kolay atkı yapımı

| | 0 Yorum

Haraşo atkı örgüsü

| | 0 Yorum

Çiçekli örgü bebek atkısı yapımı

| | 0 Yorum

İki renkli atkı yapımı

| | 0 Yorum

Ebruli renk, ponponlu atkı örgüsü

| | 0 Yorum

Pembe ponponlu atkı yapımı

| | 0 Yorum

Kalp motifli bebek atkısı örgüsü

| | 0 Yorum

Erkek atkısı nasıl örülür?

| | 7 Yorum