Ayın Marifetlisi etkinliği nedir?

-

marifetli

Her ay sürdürmeye çalıştığımız Ayın Marifetlisi etkinliği, zaman zaman düzenlediğimiz yarışmalardan farklı. Hatta aslında yarışma değil. Bir seçici kurul yok, katılım şartları yok. Her zamanki gibi yazı gönderiyorsunuz. Bunların daha zengin içerikli olanlar, geniş açıklamalı ve tarifli olanlar Ayın Marifetlisi değerlendirmesi kapsamına giriyor. Yani:

  • Anlatımlı, tarifli, aşamalı olan,
  • Okuyan kişiye bilgi ve ilham veren,
  • İyi fotoğrafları olan yazıları, sitede daha büyük görünecek şekilde yayına alıyoruz.

Bir ayın ilk ve son günü arasında yayına bu şekilde en fazla yazısı alınmış kişi, o ayın marifetlisi oluyor. Ama siz hepiniz marifetlimizsiniz, o ayrı :)

Yaptığınız işlerin seviyeleri farklı olabilir. Çok kolay ve nasıl yapıldığı ilk anda anlaşılan bir işin fazla aşaması olmayabilir aktaracak. O zaman yapacak fazla bir şey yok, bu değerlendirmeye girmeleri biraz zor olabilir. Elimizden geldiğince objektifiz, bize güvenin.

10marifet’in onay sırasında genelde çok yazı bekler. Yazılar gönderildiği gün pek yayına giremez. “Şu gün şu saat son gönderim zamanı” diyemiyoruz. Ama önerimiz, ayın son iki gününe bırakmamanız. Yine de sonraki ay yayına girse bile sorun değil, o zaman da yeni ayın marifetlisi olmak için avantajınız olur. Çünkü etkinlik, aksini söylemediğimiz sürece devam ediyor.

Bize nasıl yazı gönderilir? İşte böyle.

Not 1: Her ayın ilk gününden, diğer ayın ilk gününe kadar yayına girmiş olan yazıları değerlendirmeye alacağız. Olur da eşitlik yaşanırsa, o zaman ayın 2′sine geçeriz, o şekilde devam eder. Eğer zamanlamada bir sebepten değişiklik olursa onu duyuruyoruz zaten.

Not 2: Gönderdiğiniz yazının blogunuzda ya da başka bir yerde henüz yayınlanmamış olmasını rica ediyoruz. Eğer yayınlanmış ise de lütfen onu bambaşka bir metinle gönderin. Neden? Çünkü daha önce yayında olan bir metni biz sitemize alırsak o zaman Google bizi çalıntı yaptık zannedebilir. Biz de böyle şeylerden hep kaçınmaya çalışıyoruz. 

Ucunda hediye olmasa da lütfen her zaman okuyana bir şeyler katacak yazılar hazırlamaya çalışın, kısa da olsa. Bilgiyi paylaşmak çok güzel.

7 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

shane

Polimer kilden minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

Polimer kil hediye fırsatı

| | 0 Yorum

Fiyonk detaylı bebek taytı – çekiliş

| | 0 Yorum

Polimer kil minyatür eğitimi

| | 0 Yorum

Fimo minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

Polimer kil (fimo) minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

10marifet’in doğum gününü böyle kutladık

| | 1 Yorum