Cuma, Aralık 9, 2016
Ayın Marifetlisi-Eylül hediyeleri

Ayın Marifetlisi-Eylül hediyeleri

8

ayin-marifetlisi-hediyeleri

Ayın Marifetlisi etkinliğimizin Eylül ayında 3 hediyesi olacak. 1. olan kişi Arnica Tostit tost makinesi, 2. olan kişi Funbou‘dan rengarenk bir hobi malzemeleri paketi, 3. olan kişi ise Süpürgeç kazanacak diye düşünüyoruz, tabii ki ilk 3 sırayı paylaşanlar aralarında anlaşırsa hediyeleri değiş tokuş edebilir :)

Ayın Marifetlisi etkinliği nedir, nasıl Ayın Marifetlisi olursunuz, buradan okuyabilirsiniz bilmiyor iseniz. Kolay bir mesele olduğunu göreceksiniz.

Hadi bakalım, yazılara hız verelim değil mi ama!

8 YORUMLAR

  1. sevgili shane benim gözüm ne zamandır süpürgeçte fakat herkesin kaç yayın dönderdiğini bilemiyorum.3. değilde 2. olursam üzülürüm diye yayın gönderemiyorum malesef.

  2. @demetoyku; biz de sayısını veremeyiz tabii, ama siz bence yine de göndermekten çekinmeyin, şimdiye kadar birkaç kez kazananlar kendi aralarında hediyeleri değiş tokuş ettiler. hem diğer iki hediye de çok güzel. hadi bekliyoruz. umarız dilediğiniz olur.

  3. Hediyeler gerçekten çok güzel shane. Ama 10marifetin çok marifetli hanımları ile yarışmayı insan göze alamıyor doğrusu :) Bu arada, sitedeki düzenleme ve kategorize çok güzel olmuş, emeğinize sağlık

  4. Ilk defa bir uçak yaptım yüklemişsiniz tesekkür ederim fakat ben adresimi açamıyorum yardımcı olursanız sevinirim. Zaten uçağımı tesadüfen gördüm…

  5. @astrahan; çok sevindim düzenlemeyi beğenmiş olmanıza. bizim için çok önemli. hediyeler hoş gerçekten, ve 10marifet’te tabii ki 10 parmağının her birinde ayrı ayrı marifet olan hanımlar var ama öyle demeyin, örneğin kasnakta lif yapımı çalışmanız gayet güzel ve detaylı bir anlatımdı. o şekilde yazılar bekleriz sizden de :)