Ayın Marifetlisi hediyeleri çok cici

-

ayın marifetlisi

Ayın Marifetlisi etkinliğimiz için bu ay hediye veremedik, sebebini yorum olarak buraya ekledim. Hadi bu ay böyle olmasın, açıklayıcı yazılarınızı bekliyoruz. Çok da cici hediyeler seçtik Funbou’dan; yukarıda birer kuple gördüğünüz sevimli hobi malzemelerinden ve çok daha fazlasından oluşan bir kutu. Kim alırsa alsın çok işine yarayacağı kesin. Kutunun içinde kurdeleler, desenli keçeler, süslemek için şişeler, içine minik malzemeler koymak için renkli kutular, kapı süsü halkası, keten kumaş, güzel bir kasnak ve inanmazsınız ama dahası var :)

Bekliyoruz!

shane

14 yorum gelmiş

  1. Vizviz

    Hediyeler harika tum hobicilerin sevecegi turden :) bir sorum olacak, burada paylastigimiz anlatimli yazimizi blogumuzda paylasabiliyor muyuz ? Paylasamiyorsak, burada yayinlandiktan sonra blogta paylasabilir miyiz

  2. pamuk sekeri

    lütfen yardımcı olun burada yayınladığım bazı yazıları kaldırmak istiyorum fakat böyle bir seçenek gözükmüyor bunu nasıl yapabilirim?

  3. shane

    @Vizviz; burada yayınladıktan sonra blogunuzda yayınlayabilirsiniz, evet. Bekliyoruz.

    @pamuk sekeri; kendiniz kaldıramıyorsunuz. bilgi@10marifet.org adresine linklerini gönderirseniz biz kaldıralım ama nedenini de rica edelim mailde.

  4. Tiny Mini Design

    Ah ahh o kadar zorki benim bu şartları sağlayabilmem, :( Hem örüp hem tarif yazıp hem de fotoğraf çekmem lazım ki, zor.. Artık ayda bir çalışma yapabiliyorum zaten, beni bütün ayların marifetsizi seçebilirsiniz :D

  5. birdikbinbak

    off hediyelere bayıldım valla, tam benim işime yarayacak parçalar :) hemen bir soru o zaman, buraya koyduğumuz yazıyı aynı anda blogda da paylaşabilirmiyiz yoksa belli bir zaman mı geçmesi gerekiyor?

  6. shane

    @amigurumiaskina; zaten tabii ki elinizde örerken çektiğiniz fotoğraf olması şart değil. açklayıcı olsun, yeterli. nispeten basit işleriniz için yapabilirsiniz bence. deneyin hadi :)

    @birdikbinbak; aynı anda değil de sonrasında yayınlayabilirsiniz. doğrusu “şu kadar gün” demek zor ama bir iki gün sonra olması iyi olur doğrusu.

  7. merhaba,
    ayın marifetlisi olmak için neler yapmamız gerekli. ben sizi sürekli takip ediyorum ama yeni üye oldum. sitenizden çok örnekler aldım :) bilgi vermenizi rica ederim.

  8. shane

    @MKUYUCU; size de merhaba, hoş geldiniz. Ayın Marifetlisi olmak için aslında bize yazı göndermekten çok da farklı bir şey yapmıyorsunuz ama yazının kapsamı biraz genişliyor. Yaptığınız işi daha bir tarif eden, okuyan kişinin o işin yapımını anlamasını sağlayan tarifli, fotoğraflı yazılar rica ediyoruz. Kendi blogunuzdan önce de bizde yayınlanmasını bekliyoruz. Durum bundan ibaret. Ay içinde bu tarz yazıları en fazla yayına alınan kişi, o ayın hediyesini kazanıyoru. Mutlaka bekleriz.

  9. shane

    böyle tembelliğe can kurban, sanki bilmiyoruz yaptıklarınızı :) ama gene de arada bilgi verici yazı çıkartmakta fayda var işte :)

  10. fuunda

    yazı gönderiyorum ama ,bol fotolu ve açıklayıcı olamıyorum benim paşamdan imkan bulamıyorum.bu arada etiket bölümünü bulamıyorum ben başlıklarım ve etiketler düzeliyor ama:))

  11. gunseoztas

    hediyeler çok güzelmiş ama bu ay hiç açıklamalı işler koymadım gerçi pek de açıklayıcı olamıyorum ama inşallah ben de bir gün bu cici hediyeleri kazanırım… :)

Bir Cevap Yazın