Pazar, Aralık 4, 2016
Ayın marifetlisi kim olmuş acaba?

Ayın marifetlisi kim olmuş acaba?

9

10marifet ayın marifetlisi

Öncelikle çok özür diliyorum sizden; ısmarladığım hediyelerin bir kısmının ulaşmasında sorun çıkınca duyuruyu biraz fazla geciktirmişim. Az önce elimize ulaşan hediyelerle beraber hemen açıklayayım: Eylül ayının en fazla anlatımlı yazısı yayına alınan kişisi, sevgili bzmdnymz oldu. Kutluyor ve kendisinden bilgi@10marifet.org’a adres bilgilerini ulaştırmasını bekliyoruz. Ancak özür dileyerek bayramın hemen sonrasında hediyeleri iletebileceğimizi söylemem lazım, zira bayram tatilinde bu iş zor olacağa benziyor. Lütfen kusura bakmayın.

Hediye paketimizin içinde bu ay güzel bir fırın / servis tabağı, şık bir sabunluk ve süngerlik, bir delme aleti ve  küçük bir seyahat boyu el dikiş makinesi var. Güle güle kullanın…

Sevgiler… Herkesin anlatımlı yazılarını bekliyoruz.

9 YORUMLAR

  1. süpppeeer :) çok teşekkür ediyorum,aslında tahmin ediyordum ;) emek emek yaptığım bütün işleri fotoğrafladım ve 10 marifette paylaştım, tekrar teşekkür ediyorum, hediyelerim de harika..sevgiler..

  2. hediyeleri çok beğendim.Hele o dikiş makinesine bayıldım.Ne zamandır arıyorum böyle bir şeyi bir türlü bulamadım.umarım önümüzdeki ay ben kazanırımda bana da böyle bir şey gönderirsiniz.Lütfen lütfen

  3. @demetoyku; neden olmasın, eğer siz kazanırsanız aynı makineden bulmak için elimizden geleni yaparız.

    sevgiler…