Cumartesi, Aralık 3, 2016
Ayın Marifetlisi yarışmasında bir değişiklik

28

ayın marifetlisi

Biliyorsunuz birkaç aydır düzenlediğimiz bir Ayın Marifetlisi etkinliği var. Ay içinde en fazla “yaptım” yazısı yayına alınan kişi bizden hediyeler kazanıyor. Hediyeye devam diyoruz ama kapsamı biraz değiştiriyoruz: Yolladığınız yazılar, yapım aşamalı yazılar olmalı. Söz konusu işin nasıl yapıldığını açık ve net, sıralamalı şekilde gösteren en az 3 iyi fotoğraf, maddeler halinde yazılmış açıklamalı metin bekliyoruz. Yazı sonlarında blogunuzun linkini her zaman verebilirsiniz tabii ama bu etkinliğe özel olarak, “devamı burada” şeklinde, zaten blogunuzda yer alan çalışmaları değil, 10marifet’e özel olarak hazırlanmış yazıları kabul edeceğiz.

Şu an için, her türlü “yaptım” yazısı sürmekte olan etkinliğe dahil. 9 Eylül’e kadar bu devam edecek. Bahsini ettiğim yeni değerlendirme ise 1 Eylül itibariyle yayına giren “yapım aşamalı” yazıları kapsayacak.

Dilerim açıklayıcı olabilmişimdir. Sorularınız varsa bekleriz…

28 YORUMLAR

  1. @elifuslu; hadi o zaman, kolay gelsin :)

    @keceliislerdukkani; tabii ki, öyle demek istedim yazıda.

    @Bugra Tasarim; sevindim anlaşılır olduğuna. bekliyoruz :)

  2. Sevgili Shane , benim sadece 7 projemin yapın aşamaları nın resmi yok ama projelerimin yazılı anlatımı var r sakıncası olurmu. Projelerimi 1eylülden önce göndermeyi isterdim fakat şuan internete çok zor giriyorum.

  3. @digdem12; maalesef illa ki fotoğraflı olması lazım. bir de 1 Eylül’den önce istemiyoruz zaten, 1 Eylül itibariyle demiştim. Sevgiler…

  4. Ben kapasitesi yüzünden 1 resmi zor koyuyorum. 2 mb altında düzgün resim koymak için cep telefonuyla falan çekmem lazım. Resimlerimi nasıl küçültüp ekleyebilirim?

  5. @worldofdiamond; eklenen fotoğrafın büyüklüğü önemli, sayı arttıkça dert yaratmaması lazım. isterseniz bir deneyin, çok fotoğraflı yazılarımız var çünkü, eklemede sorun olmuyor sayı arttıkça.

  6. @pinkgirldamla; video için ayrı bir şey düşünüyoruz ama evet, şimdi sizin ve video çekmeye istekli olacak başkaları varsa onlar için bir istisna yapmak istiyorum, videoyu da kabul edelim. teşekkürler.

  7. merhaba shane , Ayın marifetlisi ödülündeki değişiklik 1 eylülden itibaren başlıyordu, peki ne zamana kadar sürecek ?

  8. merhaba @bzmdnymz; bitişi ile ilgili henüz düşünmedik ama şimdilik böyle sürüyor bir süre daha diyelim. zaten bir değişiklik olduğunda mutlaka duyururuz.

  9. shane merhaba, ben haaala merakla bekliyorum :) ayın ödülü diyor,1 eylülden itibaren yazıyor,10 ekim oldu…hayırdır inşallah diyorum.. :)

  10. @bzmdnymz; çok haklısınız, bugün açıklamayı umuyorum, hediyelerde sorun çıktı, ısmarladığım zaman gelmediler, günler çaktırmadan hızlı geçiverdi :) bugün gelmeleri lazım ama gelmeseler bile ben sonucu açıklayayım mı o zaman?

  11. Merhaba shane bi sorum olacak size. Paylasimlarimizin bu etkinlige dahil olabilmesi icin en az 3 fotograf mi yoksa 5 fotograf mi icermesi gerekiyor? Baska bir yazinizda 5 olarak okumustum sanki.. Bir de yazilarimizi slayt formatinda olusturabiliyor muyuz bu etkinlik icin?

  12. Merhaba sevgili Vizviz. 5 idi ama bazı çalışmalar için sıkıntı oluyor gözlemlediğimiz kadarıyla, o nedenle en az 3 diye güncelledik. Slayt formatında derken tam olarak kastınız nedir?

  13. Yazilarimizi PowerPoint sunusu seklinde olusturmamiz mumkun mu diye sormustum. Yapim asamali yazilarimizi daha gorsel ve eglenceli sekilde sunabiliriz boylece

  14. hoş geldiniz sevgili mev1982; bekliyoruz. sadece aralık ayı için ayın marifetlisi etkinliğine bir ara verdik, çünkü büyük ödüllü yarışmamız var. ocak ayında ayın marifetlisi devam edecek…