AYNA AYNA GUZEL AYNA

-
ayna ayna guzel ayna:)
ayna ayna guzel ayna:)

Biliyorsunuz,cocuklarin oda takimindan kendime oda takimi yaptim:)sifonyerin uzerine bir ayna olsa diyordum, bakindim bakindim 70-80 ytl lerden basliyor, amac yenilemekse aynaya o kadar verilir mi dedim.praktikerden ham mdf ayna cercevesi aldim 15 ytl ye…10 marifetten ogrendigim bir teknikle patron kagidi tabir edilen kagitlari burusturup acip tutkalla aynaya yapistirdim,uzerine bir kat daha tutkal gecip, koyu kahve ve siyahla bulasik sungeri ile boyadim.sonra bakir ve altin parmak yaldiz vardi elde, parmak parmak buladim kafama gore her yerini..anlayan biri baksa bin tane kusur bulur ama bence sifonyerin rengine odanin yeni tarzina cok uygun oldu..okuya okuya ancak bu kadar yapiliyor:)bakalim begenecekmisiniz?

ayna ayna guzel ayna:)
ayna ayna guzel ayna:)

12 yorum gelmiş

  1. sesiber

    bu tarz işlerde kusur musur aranmaz da görünmez de boradora, aynayı boyamadığın sürece sorun yok:)bence harika olmuş. güle güle kullan…

  2. ebruzen

    super olmusss ellerınıze saglık.bı sorum olacaktı patron kagıdı dedıgınız ne? gazetede olurmu onun yerıne? bayıldım bende yapmak ıstıyom boyle bı calısma

  3. boradora

    cok tesekkurler yureklendirdiniz beni..ebruzen valla ne desem bos, patron kagidi diye okudum oyle yaptim ben:) ama neden olmasın olur herhalde.yalniz patron kagidi yagli firin kagidi gibi burusturup acinca boyle kabarik kabarik oluyor, gazete oyle olur mu bilemiyorum.tecrubeli ustalara bir soralim ben de merak ettim.sesiber, aynayi boyama riskine karsin hersey bitince takdirdim:))evde oglanla kiz bile ne boyasak diye dolanir oldu:))

  4. ebruzen

    hmm tamam parsomen oluyosa eskız kagıdıda olur gazete fazla burusmaz yumusak oldugu ıcın ama a4 kagıdı olur dıye dusunuyorum o bıraz daha sert.patron hagıdının ne oldugunu bılememıstım de…cok tesekkurler.

  5. boradora

    Dikis dikerken kalip cikartilan kagit patron kagidi diye biliyorum yoksa uydurdum mu:))a4 olmaz cok kalin olur bence..firin kagitlari gibi bisey ya da iste milaj mi ne deniyormus…yaldizla parmaklama kismini cocuklara yaptirdim ben:)ikisi de bu boya islerinden cok keyif aliyor..bir de kirletme akitma sorunum olmayan mutfak disinda bu isleri yapabilecegim bir evimn oluverse yeni yilda ahhhh…ahhhhh

  6. alonenes

    ben a4 le burada bir çalışma yapmıştım formuna bakabilirsin buradan…

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum