12 yorum gelmiş

  1. Avatar photo

    Ya arkadaşlar yapmayın etmeyin böyle şeyler eklemeyin herşeyi yapasım var zaten ama bu sıcaklarda en yapasım olan şey tatile çıkmak

  2. Avatar photo

    embir,bu sıcaklarda bir yere çıkma bence ,tatil yerinde oturuyorum sıcaktan daha denize bile gidemedik yahu,bu gün 49 dereceydi.

  3. Avatar photo

    orgueli diyor ki;Teşekkürler herbalist benim işime çok yarayacak ne güzelll

    orgueli,benimde işime yarayacak, lekeli bir tişörtüm vardı onun üzerine yapmayı düşünüyorum ama bu aynayı neyle yapıcaz veya nerden bulucaz onu bilmiyorum,bilen varsa yazsın lütfen.

  4. Avatar photo

    Herbalist, o ayna değil dikkat edersen büyük boy pul palet kenarında bir deliği var yani bildiğimiz pulların büyük boyu metal renkli olanlar parladığından ayna gibi duruyor boncukçulardan bulabilirsin:) Valla bu işlemeyi çok beğendim ben:)

  5. Avatar photo

    orgueli diyor ki;Herbalist, o ayna değil dikkat edersen büyük boy pul palet kenarında bir deliği var yani bildiğimiz pulların büyük boyu metal renkli olanlar parladığından ayna gibi duruyor boncukçulardan bulabilirsin:) Valla bu işlemeyi çok beğendim ben:)www.orgueli.blogcu.com

    orgüeli,benim üst kattaki ingiliz komşum hindistandan bana bir elbise getirdi onun üstündekiler bildiğimiz aynadan yapılmış yalnız biraz ağır duruyor,buradakinin mika pul olduğunu gördüm fakat ne yazık ki benim oturduğum yer (Dalyan/Muğla) köy gibi bir yer burada öyle şeyler bulmama imkan yok,o sebebten neyle yapabilirim diye düşünüyorum.değişik bir fikrin olursa yaz lütfen

  6. Avatar photo

    çocuklar için satılan özellikle ucuz oyuncak, tarak gibi malzemelerde genelde ayna görüntüsü veren ama yerinden çıkarıldığında parlak bir malzeme vardır. Adı neyse işte bu tür şeyleri gözden geçir. Far gibi makyaj malzemelerindeki aynalarda işine yarayabilir. Ama anlatmaya çalıştığım oyuncaklardaki daha iyi hem hafifler hem de keskin değil ,cam gibi. Özellikle 1 yaş altı oyuncaklarda çıngırak gibi seslilerde mutlaka oluyor. Anlatayım derken paralandığımı hissettim gideyim de dinleneyim.

  7. Avatar photo

    Evet herbalist aynadan olanlarıda biliyorum şık duruyor. Neyle yapalirsin hım mesela süt veya meyvesuyu pk içindeki parlak kısmı olabilir yuvarlak kesmen gerekir hem kenar kısımları içte kalıcak çok düzgün kesemesende olur sanırsam aklıma gelen bi şey olursa yazarım benimde elimde bakır renk pul kalmış metal renk yok ben yine düşüneyim başka ne olabilir diye bende denemiş olurum alana kadar.

  8. Avatar photo

    Merhaba çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.xNİXON mail adresini senden alabileceğimizi yazmış dosya yollamak için nasıl alıcaz bilgi verirsen sevinirim.Teşekkürler.

  9. Avatar photo

    nrhnmrl diyor ki;Merhaba çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.xNİXON mail adresini senden alabileceğimizi yazmış dosya yollamak için nasıl alıcaz bilgi verirsen sevinirim.Teşekkürler.

    postaneden yazmadığın için göremedim kusura bakma postanene bak yazıp sana yolladım canım.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin