ayna ve sabun sepeti

-

bardaklarımın kalp şeklindeki kutusunu gelinlikten çıkardığım satenle kapladım.duvak tülü ve güpürleriyle süsledim.sabun sepeti yaptım.aynanın çevresinede aynı güpürleri silikonla yapıştırdım.banyonun bi çok yerinde de bu çiçekleri kullandım.

72 yorum gelmiş

  1. ya hanginiz aldı yaaaaaaaaaaa onu bana kocam aldı valla küserimm bilmiyom aslı verin çabukkkkkkkkkkkkkkk yarım kaldı işimmm:((((((((((((((

  2. ben de çok beğendim canım ellerine sağlık… kızını daha çok beğendim ama sölliimm…o pozunu yerim ben onun:D bu arada Kağan kızına ciciiiii ciiiciiiiii… dedi.. bilemiyorum artık…:))

  3. :)))))))))) ay yerim ben bunuuu tatlışım benim. Alyam ellerine sağlık güzel olmuş ama nunuşum hepsinden güzel durmuş aynada..

  4. oyyy internet kurdum benim varya çok merak ediyodum alya dediginden beri ALLAH RAZI OLSUN HAZIRLARDAN borayıda bulsan diyorum sanada zahmet oluyo:))))))))))))))))))))))kaydettim valla:))

  5. bu fotoda üzgün .. çünkü aşık olduğu alya nın sözlüsü varmış:( ühühüüüteşekkür ederiz teyzesi…:)

  6. o zaman belindayı vazgeçirmeye çalışmak lazım:)mavicim çok kıravatı var oğlumun bu biraz büyük geliyordu.. ciddi takılıyoruz. iş adamı benim oğlum:)aslımavi: biraz çapkınız seni de görse bayılır:)

  7. aymeeeee kusura kalma şekerim çok beklersin benim yakışıklım önce kaptı daha doğrusu alya benim oğluşumu kaptı :)))))

  8. tamam canım favorim kızın olursa alıyorum şimdiden söliim.. zara mı ? ilk benzeten siz oldunuz:)) ama severim ben zarayı .. benziyom mu?

  9. :)) o nununuuu yerim ben.. doğru söylüyorsun belindanın oğlu kocaman abi olmuş.. Kağan daha küçük.. yürüyemiyo bile daha:(( ama gerçekten kızını çok sevdim. maaşşallah ona.. çok tatlıııııııı

  10. 1 buçuk yaşında kağan ama .. hala elinden tutunca yürüyo.. kendi başına yürüyemiyo:(( kızlar erken yürür erken konuşur derler..

  11. evet evet kızlar hep bi adım önde oluyor.. bizimki konuşuyor ama hangi dilde onu anlayamıyo kimse . bi ben anlayabiliyorum:))..bi de yürümeyi yürüteçler engelliyo mu ne? bizimki yürüteç çok kullandı yürümüyo işte..deli gibi emekliyo.. o kadar hızlıkii..senin kız 9. ayda yürür gider bak görürsün:)

  12. yürüteç kalça kaslarının gelişmesini önlüyomuş.ben bi kaç defa bindirdim hoşlanmadı pek.uzun zamandır binmedi.elektrikli süpürgeyle geziyo evde.onu ittirip yürüyo.

  13. ayme hani bebeklerin arkasına geçip iki elini yukardan tutup yürütürüz ya öyle biraz yürüt sonra yavaşca bi elini bırak öyle yürüt yürütece alışınca tek yürümekten çekinebiliyor bebekler

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum