Babalar Gününde alınabilecek hediye fikirleri

-

Her sene Haziran ayının üçüncü pazar gününe denk gelen tarihi, Babalar Günü olarak kutluyoruz. Hem aile büyüklerimizle bir araya gelip hem de hayatımızda oldukları için babalarımıza teşekkür etme fırsatı bulduğumuz bugün, dünyanın pek çok noktasında aynı heyecan ve keyifle bekleniyor. Bu kıymetli gün, çocuklarının ziyaretiyle hayatı renklenen babalar için olduğu kadar hediyesiyle babasını sevindirmek isteyen evlatlar için de çok önem taşıyor.

Her yıl tarih yaklaşırken pek çok kişi babası için ne hediye alacağı telaşına düşüyor. Günlük koşturmacanın arasında akıllarda hep aynı düşünce oluyor: sevgimizi gösterebilmek için en güzel Babalar Günü hediyesi ne olabilir?

En Güzel Babalar Günü Hediyesi Fikirleri

İster eşiniz için ister babanız veya dedeniz için hediye alacak olun fark etmez; önemli olanın hediyenin maddi değerinden çok manevi değeri olduğunu unutmayın. Eğer ne hediye alacağınız konusunda net bir karar veremediyseniz bu yazımız sizin için oldukça faydalı olabilir. Farklı bütçeler için en güzel Babalar Günü hediyesi tavsiyelerini bir araya getirerek hazırladığımız alışveriş rehberini inceleyerek siz de bir fikir edinebilirsiniz.

CÜZDAN SETİ

Babanıza klasik Babalar Günü hediyelerinden biri olan şık cüzdan setlerinden almayı düşünebilirsiniz. Hem cüzdan, hem kartlık, hem anahtarlık, hem de kemer gibi aksesuarları bir araya getiren bu setler her bütçeye hitap eden hediyeler oldukları için yoğun olarak tercih ediliyor. Büyük markaların özenle hazırladığı bu setler arasından bizim seçtiklerimize hemen bir göz atmanızı öneriyoruz.

-Westpolo Hakiki Deri Kemer Cüzdan Seti

%100 hakiki dana derisinden imal edilmiş olan cüzdan ve kemer seti şık kutusuyla da babanız için harika bir Babalar Günü hediyesi olabilir.

-Kiğılı 3’lü Kemer & Cüzdan & Kartlık Set

%100 deriden imal edilmiş olan Kiğılı marka kemer cüzdan ve kartlık seti şık tasarımıyla güzel bir hediyelik. Üç parçadan oluşan bu setin siyah ve kahverengi olmak üzere iki renk seçeneği bulunuyor. Babanız için dilediğiniz rengi seçebilirsiniz.

-Pierre Cardin Kemer Cüzdan Kartvizit Set Takım

Pierre Cardin erkek koleksiyonunda yer alan %100 deri kemer, cüzdan ve kartvizitlik seti tasarımıyla da ilgi çekiyor. Hem özel günlerde hem de günlük kullanım için uygun olan siyah deri set gösterişli kırmızı-siyah kutusunda satışa sunuluyor.

SAAT

Sadece zamanı takip etmek için değil, kıyafetin bir tamamlayıcısı olarak da yoğun olarak kullanılan saatler Babalar Günü için de şık bir hediye alternatifi. İşte sizin için seçtiklerimiz:

-Belmond HRG620 Kol Saati

Klasik tarızyla her yaştan baba için ideal bir model olan Belmond HRG620, yuvarlak paslanmaz çelik kasası, 3 ATM su geçirmezlik özelliği, mineral camı, Quartz pilli makinesiyle son derece gösterişli bir saat. Hem siyah hem de kahverengi seçeneği bulunan çift saat ve takvim fonksiyonlu model 2 yıllık garantiyle satışa sunuluyor.

-Swiss Military 06-4280 Kol Saati

Quartz-Pilli makinesi, safir kristal camı ve 10 ATM su geçirmezlik özelliğiyle Swiss Military kol saati oldukça ilgi çeken bir model. Yuvarlak çelik kasası ve deri kayışıyla şık bir tasarıma sahip olan model 6 farklı renk seçeneği sunarak her zevke hitap etmeyi de başarıyor.

TEKNOLOJİK ÜRÜNLER

Günümüzün teknoloji tutkunu babalarını mutlu edebilecek birbirinden ilginç ve eğlenceli teknolojik ürünler de Babalar Günü için düşünülebilecek hediyeler arasında yer alıyor. Hemen önerilerimizi sıralamaya başlıyoruz…

-Corby CX014 Wifi Kameralı Katlanabilir 720P Smart Drone

Corby Drone tarafından üretilen kameralı ve katlanabilir özellikli bu Drone, teknoloji seven ve içindeki çocuğu yaşatan babalar için sürpriz bir hediye olabilir. Kullanıcılar 14 Dakika havada kalma süresi bulunan ürünle harika görüntüler çekebilir, bu görüntüleri Wi-Fi özelliğini kullanarak anında akıllı telefona aktarabilir, gökyüzünde manevralar yaparak rüzgara meydan okuyabilirler.

-Promate Auramount-Bt Kablosuz Araç Şarj Aleti

Universal tipteki bu şarj aleti birden çok görev görerek kullanıcı için kolaylık sağlıyor. Kablo dağınığını ortadan kaldıran, aynı zamanda telefon tutucu olarak görev yapan kablosuz şarj aleti hızlı şarj ve eller serbest özellikleriyle de araç içinde hem şarj hem de iletişim sorunlarını bir arada çözüyor. En çok kullanılan telefon marka ve modellerinin hemen hepsiyle uyumlu olması sayesinde çok talep gören ve sürüş sırasında ahizesiz görüşme imkanı sunan bu ürün babanıza değerli bir yardımcı olabilir.

SPOR ÜRÜNLERİ

Sportmen babaların çok hoşuna gidecek olan çeşitli spor malzemeleri de Babalar Günü hediyesi olarak değerlendirilebilir. Bütçenize göre karar verebileceğiniz spor ürünleri, su matarasından spor salonu üyeliğine kadar oldukça geniş bir yelpazede düşünülebilir. Bizim önerilerimizi hemen aşağıda görebilirsiniz.

-Nike Brasilia Antrenman Çantası

5100 Polyester kumaştan imal edilmiş olan Nike Brasilia, büyük ana bölmesiyle ideal bir sporcu çantası. Sporcular için konforlu bir taşıma ortamı sağlayan ürün antrenman sonrası ıslanan eşyaların taşınabileceği ve hava alan ıslak/kuru cep sayesinde malzemelerin düzenli taşınmasını ve korunmasını da sağlıyor.

-Adidas RUN60S Koşu Ayakkabısı

Adidas’ın gün boyu kullanım konforu için tasarladığı yürüyüş ve koşu ayakkabısı RUN60S ile babanıza hak ettiği özgürlüğü hediye edebilirsiniz. Son derece dayanıklı olduğunu söyleyebileceğimiz retro Adidas stilindeki model, ekstra yastıklamalı orta taban sayesinde oldukça rahat. Farklı renk seçenekleri bulunan Adidas’ın bu ürünü sayesinde günlük yürüyüş ve egzersizler daha kolay bir hal alırken babanız sağlığını koruyarak keyifli saatler geçirebilir.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin