Pazartesi, Aralık 5, 2016

17 YORUMLAR

  1. tatlışım sen yaparsın da olmazmı hiç çok güzel olmuş…büyük geldiyse numaraya uygun birilerine giydirirsin…misafir terliği gibi her numara lazım:)…kendine de az daha küçüğünü yaparsın…model güzel olmuş çünkü…eline sağlık

  2. ay şok oldum bir an için benim babetler sandım başlığını yanlış koymuşlar dedim. hih hiiiiiii. benimkilerde yanınlanınca görücen arkadaşım benzerliği. bir tek çiçeğinden ayırt edebilez valla. düğmeye varıncaya kadar aynı. ellerine sağlık güzel olmuşda benimkilerde dahil olmak üzere orjinali gibi olmadı bence hiçbiri.

  3. hakkaten ha benimkilerde giyilmeden güzel durmuyor. daha kalın iple yapsak dahamı tok olur acep. elimdeki iple o kadar oldu. inşallah yarın yayınlanır. yoksa kolalasammı? gurur meselesi oldu ya hay allah miragex iş açtın başımıza.

  4. valla ben bide mor bitirdim.oda durmuyor oyle afilli..içine kalıpmı oturtup çeksem diye evirip çevirdim.hı bu arada …yeşiller sahibini buldu bile:)))))))))

  5. güle güle giyin efenim çok güzel olmuş,ördükçe eliniz daha çok alışacak bundan sonrakiler benimkilerle yarışmasın :))

  6. yok yok bir daha yaparsam kesin fotoğraf hilesi yapıcam. içine silikon falan koyucam. benimkilerde içinde ayak olmadan hemide düzgün bir ayak olmadan kendini göstermedi yaw.

  7. ben dikilişinden olduğunu düşündüm.size verilen tarifle dikmeyi deneyeceğim birde.bakalım düzgün duracakmı.pek sanmıyorum ama:(((

  8. çok güzeller, hepiniz yaptınızda ben kaldım :( anneeeee diyorum duymuyor sesimi, en iyisi ona gidip neti açayım da göstereyim :))