Bade’nin İlkbahar-Yaz Kreasyonu-4

-

Bu kere pembe pütikare kumaşla ve makara lastikle yapıp süslediğim bir elbise hazırlandı Bade’m için…Sevgili Sgokcek’in bu yazımdaki yardımları ile ve birazda eski bilgilerimi tazeleyerek 1 saat gibi kısa sürede yaptım bu yazlık elbiseyi…Yapım önerileri: Masuraya lastiği bağlayarak işe başlayın (bu bağlama işlemi lastiğin masura üstünde gerilmesinde çok yardımcı oluyor)ve makinanın sarma yerinde hafifce gererek lastiği sarın.sonra mekiğe yerleştirip ipliği üste alın. Makinanın dikiş ayarını 3’e getirin ve kumaşın ön yüzü yukarı gelecek şekilde yerleştirerek sıralar halinde dikin,1. sıra bitince ikinci sıraya başlarken kumaşı dikiş ilerlerken gerdirin.Bu arada kumaş halindeyken lastik aşamasını bitirmek çok faydalı oluyor.

10 yorum gelmiş

  1. sserapp

    Buna bayıldım. Lastik makara almıştım kızıma böyle bir elbise denemek istiyordum. Bu bilgiler iyi geldi. Eline sağlık Fiamma.

  2. dolunay82

    ellerine sağlık.bademe :) çok yakışacak eminim bu piti kareli(pöti kare)elbise.mal sahibine çekermiş.çok şeker bir elbise olmuş.piti kare çok yakışıyor kızlara.bu bilgileri çok merak ediyordum. çok güzel anlatmışsın.anlatım iiçin sağol.

  3. ebru ozen

    çok tatlı olmuş fiammacığım, güle güle giysin Badecik. ben de böyle büzgülü birşeyler yapmayı planlıyordum, tam da zamanında yazmışsın, sağolasın. ellerine sağlık.

  4. fiamma1

    Canlar guzel yorumlarınıza yüreklendirici sözlerinize teşekküre ederim.İşinize verdiğim bilgilerin yarayacak olmasına cok memnun oldum.Buradaki yazımda sevgil sgokcek cok detaylı anlattı, ben cok eskiden kullanıyordum kullanmaya kullanmaya unutmuşum, kendisine ben de çok teşekkür ediyorum ki imeceleşmek bayağı işime yaradı, yoksa 2-3 makara en az harcardım yapana kadar yoksa:)))

Bir Cevap Yazın

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum