bahar bize erken geldi:)

-

kardeşim ip alırken bu fları görmüş.anneme anlattı canım annem bi günde ördü:)rengarenk hem yapımı kolay.renklerini en sevdiklerinizden yapabilirsiniz.böylece kıyafetlerinizle uyum içerisinde olur.

21 yorum gelmiş

  1. yalnzben83

    harika enfes bayıldım ve bende istiyorum.. ya neden benim annem yapmaz ki böyle şeyler yaaa.. çok kıskandım gerçekten.

  2. pinkly

    görür görmez annemi çağırdım, anne bundan yapabilir misin diye :D o da yaparız dedi, hadi bakalım hayırlısı. gerçekten çok hoşuma gitti. paylaşımınız için teşekkür ederim :)

  3. cansett

    çok güzel olmuş annenizin ellerine sağlık benim annemde buna benzer bişi örmüştü bundan da örsün söleyimde :)) güle güle kullanın

  4. fiamma1

    Güle güle kullanın, çok kullanışlı olmuş ve cıvıl cıvıl… anneciğinizin de ellerine emeğine sağlık.

  5. panicofpsych

    bu atkılar çok sevimli oluyor annem de buna benzer ördü bir tane yeni ben de yakında koyarım resmini oda farklı bir model fikir olur…

  6. dilevser

    çok güzel olmuş ellerine sağlık annenin.. güle güle kullan…burada yani izmir bornova da bir bayan var el işlerini satıryor küçük bir tezgahı var.. derya baykal da ne görsek ertesi gün tezgahında bayanın :) bunu da görmüştüm orda ama hep koyu renklerden yapar bayan, böyle cıvıl cıvıl yapmak lazım zaten amaç atkı olarak kullanmak değil :) annemle denedik ama elimizde yokken model istediğimiz giib olmadı şimdi yapılabilir durumda sayenizde:)

  7. sewooo

    cok teşekkürler!yorumlarınıza annem ve ben cok sevindik.gerçekten yapılan emeğin karşılığını kat kat veriyorsunuz.sizlerden görüp yaptıklarımız cok fazla.iyi ki varsın 10 marifet:)

  8. aaleynaa

    çok güzel bir model. annenizin ellerine sağlık.ama anlatanda güzel anlatmış hakkını vermek lazım ;)bu kadar detayı akılda tutmak o kadarda kolay olmazdı sanırım.modeli gerçekten çok çok beğendim yakında deneyeceğim

Bir Cevap Yazın