Cumartesi, Aralık 3, 2016
bahar bize erken geldi:)

21 YORUMLAR

  1. harika enfes bayıldım ve bende istiyorum.. ya neden benim annem yapmaz ki böyle şeyler yaaa.. çok kıskandım gerçekten.

  2. görür görmez annemi çağırdım, anne bundan yapabilir misin diye :D o da yaparız dedi, hadi bakalım hayırlısı. gerçekten çok hoşuma gitti. paylaşımınız için teşekkür ederim :)

  3. çok güzel olmuş annenizin ellerine sağlık benim annemde buna benzer bişi örmüştü bundan da örsün söleyimde :)) güle güle kullanın

  4. Güle güle kullanın, çok kullanışlı olmuş ve cıvıl cıvıl… anneciğinizin de ellerine emeğine sağlık.

  5. bu atkılar çok sevimli oluyor annem de buna benzer ördü bir tane yeni ben de yakında koyarım resmini oda farklı bir model fikir olur…

  6. çok güzel olmuş ellerine sağlık annenin.. güle güle kullan…burada yani izmir bornova da bir bayan var el işlerini satıryor küçük bir tezgahı var.. derya baykal da ne görsek ertesi gün tezgahında bayanın :) bunu da görmüştüm orda ama hep koyu renklerden yapar bayan, böyle cıvıl cıvıl yapmak lazım zaten amaç atkı olarak kullanmak değil :) annemle denedik ama elimizde yokken model istediğimiz giib olmadı şimdi yapılabilir durumda sayenizde:)

  7. cok teşekkürler!yorumlarınıza annem ve ben cok sevindik.gerçekten yapılan emeğin karşılığını kat kat veriyorsunuz.sizlerden görüp yaptıklarımız cok fazla.iyi ki varsın 10 marifet:)

  8. çok güzel bir model. annenizin ellerine sağlık.ama anlatanda güzel anlatmış hakkını vermek lazım ;)bu kadar detayı akılda tutmak o kadarda kolay olmazdı sanırım.modeli gerçekten çok çok beğendim yakında deneyeceğim