Cumartesi, Aralık 3, 2016
Bakalım yazı gönderebiliyor muyum?

40 YORUMLAR

  1. hoş geldiniz. :))kırlentleriniz de çok güzel tam salon takımlarına göre sadeama bir o kadar da zarif olmuşlar.ellerinize sağlık.

  2. Tesekkur ederim sevgili arkadaslar.Sesiber dogru hatırlamışsın kahverengi kırlentteki büzgünün adı su büzgüsü,digeri ise sepet büzgü.

  3. Çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık, özellikle kahverengiye bayıldım. Renk seçiminize de bayıldım.Ayrıca hoşgeldiniz :)

  4. oşgeldin be yaw:)kırlent yoktu ne zamandır.hazır gibi duruyolar.uzmanlık alanınız olsa gerek.elinize sağlık

  5. hoşgelsinizzzz, yastıklar süpermiş. O dalgalı olanı nasıl diktiniz çok merak ettim. Bende bu akşam dikiş makinemi çıkarttım ondan sesim soluğum çıkmadı :))

  6. Arkadaslar güzel yorumlarınız ıcın hepınıze tesekkur ederim.embir diyor ki;O dalgalı olanı nasıl diktiniz çok merak ettim.Bır sema cizdim ve acıklamasını yaptım ama excel dosyasını buradan gönderemıyorum. O şema olmadan anlasılması zor.Nasıl bir yöntemle bu semayı gönderebilirim?…..

  7. http://www.upload.gen.tr/ ki adresten dosya resim vs. upload edebilirsiniz 100mb’ye kadar. Dosyanın bilgisayardaki adresini giriyorsunuz. Upload butonuna bastıktan sonra gelen linklerden direkt linki istediğiniz kişiye verirseniz inderebilir. İndirme butonunu saklamışlar resmen biraz zor görünüyor. Reklamların altında küçücük :) Olmazsa resimli anlatım yaparım. Yastıklar çok güzel görünüyor. Koltukla uyumunu beğendim. Güle güle kullanın. Ellerinize sağlık.

  8. ben linki yalnış koymuşum… şimdi düzelttim. Benim hatam. Şimdi bir daha denerseniz olacaktır. Yine olmazsa ben buradayım.

  9. hoş geldiniz bende yeniyim elinize sağlık çok güzel olmuş kırlentler bende kırlent yapmayı çok seviyorum devamlı salonumu yenilemek için yapıyorum

  10. ayyy zormuş ya ben şuan ki dikiş bilgimle bunu yaparsam kasılırım, ama yazıyı tutayımda kendimi gekiştirince yapmaya çalışırım.

  11. Çok şık olmuş, ama çok zor. Heleki benim gibi dikişten nefret eden biri için imkansız gibi bişey onu dikmem:) Elinize sağlık…

  12. Aslında zor ama çok zevkli, teğeller bitip ipleri çekme aşaması çok sürprizli. Bir de yapacak olanlar mutlaka dikkat etsin, kumaş büzülünce küçülüyor, bitmişinin iki katı daha büyük kumaşla başlamanız gerekiyor.hülyaaaa gel biraz da sen anlat. Benim aklımda kalan bu kadar.

  13. Sesiber tesekkur ederim,en önemli noktayı unutmusum.KUmasın büzüldügünde kücüldügünü.Her büzgü degisik oranlarda büzülüyor bu yüzden öncelikle bir parca üzeründe kücük bir deneme yapılması iyi olur.(örnegin 15×15 lik bir kumas üzerinde)Yalnız calısma teyel seklinde degil, 1. sıra asagıya dogru islenir. a noktasına ipi sabitledikten sonra b noktası ile sabitledigimiz ipin bulundugu a noktası birbirine tutturuluyor.((yüzünden cok belli olmayacak sekilde kumastan 2-3 iplik alarak).Bu birbirine tutturulacak alanları kırmızı ile belirttim.Sonra 1.sıradaki ikinci a noktasına (semada beyaz belirttigim)düz olarakgecilir ve ip sabitlenir.Sıra yine kırmızıda yani pli yaparak sabitleyecegiz. Bu tekrarla devam edilecek….İnanın zor degil. Cokkkk zevkli bir calısma.Embir Dikis kadar zor degil bir tür tegel.

  14. Arkadaslar begendiginiz icin tesekkür ederim.Selma inan bana zor degil.Şemayı izleyerek ilk iki sırada cok dikkat ettikten sonrası cok kolay.Örgüyle aran nasıl bilmem ama hani örnegi kurduktan sonra nasıl seri bir şekilde yaparsın. İşte öyle…

  15. anladdım desem yalan olur Hülya’cım.ama biraz çalışmam lazım galiba.bende takı falan yapıyorum.değişik şeyler hoşuma gidiyor.yapabilirsem bende gönderirim siteye…:)

  16. pardon Hülya’cım daha başka neler yapıyorsun.yaptığın güzel şeylerden bizi mahrum bırakma.eminim kırlentler böyleyse sende daha neler vardır……

  17. merhaba bende araniza yeni katildim henuz el islerimi koymadim gunlerdir ortasi dugmeli kirlentin yapilisini ariyorum kucuk bir deneme yaptim ama beni cok ugrastirdi lutfen bana bunu nasil yaptiginizi anlatirmisiniz

  18. Gurbet kadını, mesajını simdi gördüm.Bir süredir islerim nedeniyle siteye pek ugrayamamıstım.Kolay gelsin .Takıldıgın bir nokta olursa sorabilirsin.1-90 cm eninde , 60 cm boyunda dikdörtgen bir kumas kesiniz.2-60 cm yi 3 e bölünüz ve 20 ser cm lik 3 bölüm(20×90) elde ediniz.Cizerek belirleyiniz.3-60 cm lik iki kenarı birbirine dikiniz.4-Ortadaki 20 cm lik bölümü, 1- 1,5 cm lik karelere ayırarak büzgü tekniklerinden birini uygulayınız.(Yukarıdaki semadaki büzgü de olabilir)4-Üstteki 90 cm yi saglam bir iple büzünüz.(Kırlentin ön yüzü,buraya dügme dikilecek)4-Bu safhada kırlentin ic yastıgını dikip yerlestiriniz.5-Alttaki 90 cm yi de saglam bir iple büzünüz..(Kırlentin arka yüzü,buraya dügme dikilecek)6-Dügmeleri dikiniz.

  19. Hoşgeldiniz.Ben de aranıza yeni katılanlardanım.Herşey gönlünüzce olsun.Harika kırlentler ama dikişle aram yok.ama öğrenmek isterim.Hep kızıma cici elbiseler dikmek istemişimdir.