bakır üzerine rölyef çalışmalar

-
Istanbul
Istanbul

Annem kendi halinde bu tarz rölyef çalışmalar yapan biri. Ancak kendisi internet alemine henüz tam olarak adım atamadığından (ama bulaştırmaya kararlıyım) bu post’u yapmayı kendime bir borç bildim.

Tuğra
Tuğra
Gün batımı
Gün batımı

Bir de etsy hesabı açtım kendisine kimbilir belki satış da yapar. Orada işlerin ayrıntılarını da görüntüleyebilirsiniz.

10 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    çok güzel ..yapımı hakkında bilgi isterim. hani bildiğim çekiçle tak tak tık tık diye vura vura bişeyler yapıldığını gördümdü ama bu rölyef farklı bir şekilde yapılıyor gibime geldi..

  2. kondor

    edgar’ın annesi hoş gelmişsiniz efendim. Buyrun biz koluna annelikten sonra sanat sepet takanlarıpek bi severiZ. Ama neyazık ki “çokgüzel,ellerinize sağlıkla” kurtulamazsınız. Detay isteriz anlatırsanız bizde yeni bir dal ile haşır neşir olmuş oluruz.

  3. nrhnmrl

    Yapımı benim folyoları yaptığım gibi herhalde diye düşünüyorum ama tabi bilemiyorum belki başka tekniği vardır.Annenizin ellerine sağlık. :)

  4. hepinize teşekkürlermalesef çivi ve kalemle yapıyorum.ince ince kumlama dediğimiz yöntem ile açarak ve bastırıp kabartarak yapıyorum. sabırla çalışmak gerekiyor. ama severek yapıyorum, yaparken çok dinlendiriyor.bakır ve beyaz metal üstüne çalışıyorum.tekrar hepinize teşekkürler :)

  5. sesiber

    Annem kendi halinde bu tarz rölyef çalışmalar yapan biri.

    anneniz kendi haline bırakılmayacak kadar yetenekli, iyi yapmışsınız hesap açmakla. Elleirne sağlık.Yurtdışında mısınız? Etsy hesabını nasıl açtınız?

Bir Cevap Yazın