balkon güzellemesi (DIY)

-

Balkonum için bir kaç düzenleme yaptım.Bilirsiniz belki “Cepaynası” blogunu ben severek takip ediyorum, çok güzel görüntüler paylaşıyor dekorasyonla ilgili. Özellikle son bir kaç posttaki balkon resimleri beni benden aldı ve saksılarımı giydirerek balkonun havasını değiştirmek istedim.

Kullandığım malzeme naylon çuval bezidir, çuval satışı yapan bir esnaftan satın aldım. Saksılarımın boyutlarına göre kareler kestim ve saksılarımı giydirdim. Kaplamak çok kolay, dört köşesini rüzgar gülü gibi aynı yöne katlayarak çift taraflı bantla gizli bir şekilde yapıştırdım, saksıların bazılarında sivri uçları dışa katladım bazılarını olduğu gibi bıraktım.Balkonum için bir çalışma daha yaptım. Balkonumun sol kısmında bulunan ve görmek istemediğim devasa klima motorunu gizlemek için seperatör yaptım. Oğlum büyüdüğü için artık yatağındaki korkuluğu sökmüştük, kendi başına yatağa girip çıkabiliyor ve tabi sökülen korkuluk bir başka değerlendirme için beni bekliyordu.

Seperatörün rengini olduğu gibi bıraktım ve yağmur borusuna sabitledim. Sarmaşıklarımın seperatöre sarmasını sağladım arkasından da kalan brandayı seperatörün boyuna göre ayarlayıp ekledim. Nasıl olmuş canlar güzel mi?

Sarmaşıklar biraz büyüsün daha güzel olacak.

7 yorum gelmiş

  1. Fadis

    aslimavi, paneli beğenmene sevindim, çok iyi oldu oraya, tam da buymuş görevi bundan sonra yatak korkuluğunun:) Telekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum

Minyatür sepet yapımı

| | 5 Yorum