Pazar, Aralık 4, 2016

BALKON LAMBASI

34

Yaz balkonlarına devam…Bu lambayı,yeni evimizde (içinin camı kırılmış olarak)bulmuştum.Şekli öyle güzeldi ki atmaya kıyamadım.Sakladım.Gününü bekledi ve sonunda bu hale geldi.Metal kısmını siyah akrilikle boyayıp vernikledim.Aydınger kağıdından şekillere uyan parçalar kestim.İçinden yapıştırdım.Kağıtları kafama göre takılarak akrilikle boyadım.Bazen verniğini kurutacağım el işlerimi resimde de görüldüğü gibi üzerine asıyorum.Bu arada sarkaç çeşitlerimi de görmüş oldunuz.

Çantacı'ya ithafen
Çantacı’ya ithafen

34 YORUMLAR

  1. sesiber çık aradan onu ben tutacam. Ayıp ama, böyle şeyler her yerde gösterilmez. cık cıck .yapamayan var yapan var dimi. Daha yakın foto rica edebilirmiyim.(kendimi ilkokulda parmak kaldıran öğrenci gibi hissettim son satırı yazarken)

  2. eline sağlık diğer çalışman gibi süper olmuş.e ablacım sen bugüne kadar nerelerdeydin.bu arada resminde altyazısına bayıldım hani.:)))))))))

  3. dekorlatif;sendemi burdaydın yoksa yeni üyemi oldun ben blogcudan “örgüörgü”şimdi blogspottan “dilekyigit” hoşgeldin tekrardan

  4. Neden benim taşındığım evlerde hep çerçöp ve leş gibi tuvaletler oluyor yaaaa.Ha bu arada elbetteki asıl konu onu bu hale getirmekte harika olmuş çok beğendim çokkk….

  5. btanıştığıma memnun oldum dilekciğim.tabi ben aylardır asya asya diyorum hiç kimse onun adı asya diil dilek demiyo küstüm valla:(((( :)))))

  6. ÇANTACI BENDE MEMNUN OLDUM KIZ:))))BENİM ADIM DİLEK ASYA NÜFÜSTA DİLEK HANİ GÖBEK AD DERLER YAA HEH İŞTE ASYA DA ONDAN İŞTE.))FARKETMEZ CANIM BENİM İSTEDİĞİNİ DİYEBİLİRİSN :))

  7. bir aynen de benden :)) bazen canım hiç çalışmak istemiyor, buradaki muhabbeti kaçırıyorum diye aklım burada kalıyor. Kışın daha da güzeldir burası, tatiller biter üyeler pc başına otururlar, çaylar kahveler, misss misss

  8. Vallahi buradaki hanımların hepsi tektaşını kendi almış.Bebek de yapıyorlar kariyer de.Haydi itiraf edin herkes bütün mecburi işleri bitirip hobi için zaman yaratmaya çalışmıyor mu?Sohbeti de severiz.Hepsinin de hakkından geliriz alimaallah.

    evt aynen öyle nedukhatta ben diyorumki burdaki bayanlar olarak bir dernek falan kursak hobi evleri yapsak ayne güzel olurdu yaaa….ama hepimiz başka yerlerdeyiz tabi:(((hele ben varya vaktim olmuyo diye bi sinir oluyorum bi sinir oluyorum ki sorma:(((

  9. hayret ben atlamışım bu güzelliği ellerinize sağlık neduk süper olmuş tek kelimeyle etrafına renkli tüylerle de desteklenebilir çok havalı :)

  10. A a a a a … Bizimkiler gene burada toplanmaya başlamışlar, ben de mi geri dönsem acabaaaa:))Nedukcum ne güzel bişii yapmışın gene, ama bu gece çatlayacak halim yok:)

  11. Öncelikle çalışmanız gerçekten mükemmel olmuş. Bu site için de sizi ayrıca tebrik ederim.
    Benzer bir çalışma ben de yapmak istiyorum ama daha çok yeniyim :) Atdınger kağıtlarını hangi malzeme ile nasıl yapıştırdınız biraz detay verebilir misiniz?

    Benzer bir çalışma ben de yapmak istiyorum ama daha çok yeniyim :) Aydınger kağıtlarını hangi malzeme ile nasıl yapıştırdınız biraz detay verebilir misiniz?