Balkon sediri yenileme çalışması

-

mobilya-yenileme-sedir-kaplama
Herkese merhabalar. Projem balkondaki eskimiş sedir için yeni kılıflar dikmek ve masa örtüsü ile takım bir balkon oturma grubu yaratmak oldu. Tamamen ihtiyaçtan doğan bir yenileme çalışması oldu.

mobilya-yenileme-sedir-kaplama-2
Bu eski ve yaza hiç de uygun olmayan kadife minderlerimiz. Üzerinde oturup güzel sohbetler ederken çok da rahatsız edici değillerdi fakat şimdi düşününce yaz günlerine daha bir sıcaklık katmışlar şimdiye dek.

Yastıkların kılıflarını çıkarmadan üzerinden kalıp çıkartarak her bir kılıfı tersinden diktim. Bir kenarını açık bıraktım ve minderleri bu açıklıktan kılıfa yerleştirdim. Açık kısımlarını da makine dikişi ile diktim.
Burada en büyük minderin açık kenarını diktiğim için masaya sığmadık maalesef, anca yerde dikebildim.
Tüm minderleri diktikten sonra dikdörtgen masa için bir örtü üzerine de kare kapak diktim. Sadece istediğim ebatlarda kumaşımı keserek 4 kenarını makine dikişi ile diktim.
Şimdi balkon keyfi daha güzel, herkese keyifli akşamlar…

mobilya-yenileme-sedir-kaplama-1

mobilya-yenileme-sedir-kaplama-3

mobilya-yenileme-sedir-kaplama-4

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Masa ve sandalye takımı yenileme

| | 9 Yorum

Canım eltimin masa ve sandalyeleri çok eskimişti. Biz de yenilemeye karar verdik. Kumaş ve renk seçimi ona ait. Benim ilk büyük mobilya yenileme işim oldu, acemiliğimiz var tabii. Kusurlar da...

Bir kış masalı temalı sandalye kılıfı

| | 2 Yorum