Cumartesi, Aralık 3, 2016
Balkon sediri yenileme çalışması

Balkon sediri yenileme çalışması

0

mobilya-yenileme-sedir-kaplama
Herkese merhabalar. Yarışma için benim projem balkondaki eskimiş sedir için yeni kılıflar dikmek ve masa örtüsü ile takım bir balkon oturma grubu yaratmak oldu. Aslında ihtiyaçtan doğan bu çalışmanın bu güzel yarışma ile aynı zamana denk gelmesi de ayrıca bir güzellik kattı. Öncelikle bu vesile ile 10marifet ailesine ve Hobini Yarat ekibine sonsuz teşekkürler ediyorum.
İşte benim balkon çalışmam.

mobilya-yenileme-sedir-kaplama-2
Bu eski ve yaza hiç de uygun olmayan kadife minderlerimiz. Üzerinde oturup güzel sohbetler ederken çok da rahatsız edici değillerdi fakat şimdi düşününce yaz günlerine daha bir sıcaklık katmışlar şimdiye dek.

Yastıkların kılıflarını çıkarmadan üzerinden kalıp çıkartarak her bir kılıfı tersinden diktim. Bir kenarını açık bıraktım ve minderleri bu açıklıktan kılıfa yerleştirdim. Açık kısımlarını da makine dikişi ile diktim.
Burada en büyük minderin açık kenarını diktiğim için masaya sığmadık maalesef, anca yerde dikebildim.
Tüm minderleri diktikten sonra dikdörtgen masa için bir örtü üzerine de kare kapak diktim. Sadece istediğim ebatlarda kumaşımı keserek 4 kenarını makine dikişi ile diktim.
Şimdi balkon keyfi daha güzel, herkese keyifli akşamlar…

mobilya-yenileme-sedir-kaplama-1

mobilya-yenileme-sedir-kaplama-3

mobilya-yenileme-sedir-kaplama-4