Bambu halidan vazo

-

Bambu halilari artik heryerde bulmamiz mümkün. Banyoda, mutfakta oldukca dekoratif görünüyorlar. Üstelik temizligi de cok kolay. Peki bu halilardan vazo yapmaya ne dersiniz? Bunun icin:* Bambu hali* sert mukavvadan rulo* Yapistirici (ben silikon tabancasiyla yapistirdim.)* Kuru agac dallari ve biraz gazete. (gazeteleri vazonun tabanina yerlestirdim, agac dallari vazonun tabanindan cikmasin diye.)

14 yorum gelmiş

  1. Noblesse

    Öncelikle hoşgeldiniz,Fikir güzel, ben de japon pazarından bambu amerikan servis almıştım.Bir deneyim bakiyim

  2. bbuket

    bendede bunların storları var ikeaden aldım ama evime uyduramadım bir türlü. onları deneyeyim iyi fikir.

  3. ebruzen

    cok super ya ellerınıze saglık,bambuları nerden temın edıyorsunuz..afyonda bulabılırmıyım acaba?……..

  4. kriizantem

  5. sebi yelda

    Begendiginize sevindim. Bambu haliyi dediginiz gibi büyük marketlerden temin edebilirsiniz, ben mukavva rulo üzerine yapistirdim. ama haliyi da istediginiz büyüklükte kesip iki ucu da yapistirabilirsiniz pek stabil olmayabilir.mukavva temin edemezseniz bu da bir alternatif. Storlar icin ayni sey mümkün olmayabilir. mutlaka sert birseyin üzerine yapistirmak gerek.Bir alternatif daha geldi aklima. Soba borusunun üzerine de uygulayabilirsiniz bu calismayi :))

  6. figenkarais

    güzel paylaşım.. genişliği tuvalet kağıdı rulolarına göre ayarlandığında, gayet sade bir tuv.kağıdı deposu olarak ta görev yapabilir. bu tarz hemen her banyoya yakışacaktır. arzu edilen renkte boyanabilir de.. fırsat bulursam eğer, antreme şemsiyelik olarak yapabilirim ben de:))

Bir Cevap Yazın

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 13 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum