banyoya, acil bi deterjan kovası icat etmeliyim….

-

off,çamaşır deterjanı koymak için acil bi kutuya ihtiyacım var…ne yapsam?hah..ahan da şurda kalın mukavvalar var..bakalım bişey uydurabilecek miyim?

kız zarife bi rahat dur yaa…

şu üzerindeki şekilleri,çatal,delikli kepçe filan bastırarak verdim..

15 yorum gelmiş

  1. ufudik

    Kesinlikle muhteşem bir fikir daha. Tam Figen Abla’ya göre. Çok yaratıcı ve çok işlevsel….Ellerine sağlık. Güle güle kullan.

  2. banuca

    dendenak a katılıyorum, bunu salona koy, deterjan için başka şey bul lütfen. Zarife yardım etmese bu kadar güzel olmazdı herhalde…

  3. Figen abla

    kapağı unutmuşum :)))bari içine sabun doldurayım dedim..daha iyi oldu..banyo hoş kokuyor şimdi…ay naapiim kızlar,burda acil durumda aradığımız hiç bişeyi bulamıyoruz ki :((

  4. Figen ablam eline sağlık bu tam salonluk banyoda da sabun,çiçek v.s. konulur banyoya başka uyduruk bir şey yaparsın sen:)Şimdi bunu taklit ederim biri gene başlar “hiç estetik değil” diye:))

  5. ufudik

    Hiç dert değil.Yeter ki sen yap Sudeduru…Emek güzeldir,gayret ve istek güzeldir….Üretmek güzeldir….Bak Figen Abla’ya yoktan var ediyor …. Yaptıkça güzelleşir hem…İnsan çalışırken aklına yeni yeni bir yığın fikir üşüşüyor. Ama yapmayınca benim gibi (şu sıralar) hep böyle imrenerek seyrediyor. O kadar. :)))

  6. Figen abla

    ama acil lazımdı..ve bir anda uydurulmuş bişey bu..estetik olsun ya da olmasın.amaca hizmet etti ya,o önemli…sağolun kuzularım :)

  7. selmatozan

    figen ablam yine döktürmüşsün, ellerine sağlık.. zarife şimdi oyun çağında tam kudurmalık, yerim ben onuu:)))

  8. mtnaz11

    Harika olmuş.Ellerinize sağlık.Bunun mukavvadan yapıldığına kimse inanmaz.Yaratılıcılığınız sınır tanımıyor.Belkide aradığınızda birşey bulamamanız bunu daha da körüklüyor.Yine de özel birşeye ihtiyacınız olduğunda yazın biz buradan gönderelim.Sonuçları da beraber görür öğreniriz birşeyler.

  9. acemihobici

    ellerine sağlık figen abla’m, döktürmüşsün yine, ellerin dert görmesin. harika olmuş, hiç mukavva gibi durmuyor. ama banyo ortamı rutubetli olduğundan hem hamur hem de mukavva için uygun gelmedi bana, sen bunu salonunun bir köşesine oturtmalısın, yakışır.bence banyo deterjanı için büyük boy bir yoğurt kabını değerlendirebilirsin. hem kapaklı da olmuş olur.bu arada o minicik zarifeyi yerim ben, yerim. ne kuduruktur o şimdi, en güzel zamanları. öpüyorum figen abla’mmmm

  10. kriizantem

    Artık senin icad ettiğin şeylere şaşırmama kararı almıştım, ama kararı bozdum, ağzım açık bakıyorum öyle. Geri dönüşümde son nokta bu olmalı sanırım. YaratIcı beynine, hünerli ellerine sağlık figen ablam..

  11. Figen abla

    selmatozancımm,mtnaz11cimmmm,acemihobicilerin en güzeli,kriizantemcim çok çok teşekkürler :))))canlar canı,bantoda rutubetten bişey olmuyo..tamamını verniklemiştik ya?bu vernik işi olmasa yandık..herşeyim eriyip hamura dönüşürdü :))))

Bir Cevap Yazın

Figen abla

iki çocuk ve bir köpek annesi..
tiyatro eğitmeni..
yaşlı..çok yaşlı….