Pazartesi, Aralık 5, 2016
Banyoya Alçı Sabunluk

Banyoya Alçı Sabunluk

14
Bu da diğer yandan görünümü
Bu da diğer yandan görünümü

Uzun zamandır yapmak istediğim alçı çalışmasını denedim. Önce marketlerde satılan pet sıvı sabun kabını alçı ile kapladım. Sonra zımparaladım ve akrilik boya ile açık maviye boyadım. Üzerine de seramik hamurundan yaptığım balık ve yosunları yapıştırdım. Dekupaj tutkalıyla üzerlerinden geçtim. Bir tek verniği kaldı. Bilen arkadaşlarım, bunu banyoda kullanacağım için nasıl vernikleyebileceğim konusunda beni aydınlatırsa çok sevinirim.

Açık Maviye boyayıp kalıpları yapıştırdım
Önce alçı ile kaplayıp zımparaladım
Önce alçı ile kaplayıp zımparaladım

14 YORUMLAR

  1. çok güzel olmuş. evet takımını yap bence de. ben sulak yerler için, “yarı mat yat verniği” kullanıyorum ama daha tecrübeli arkadaşlarım var, onlar söylesin. güle güle kullanın.

  2. vernik biraz sarartıyor.Önce su bazlı vernik uygula ,sonra üstüne istediğin renksiz verniği sürersin .kolay gelsin eline sağlık

  3. sevgili özlem; alçıyı uyguladıktan sonra bitmiş bir tükenmez kalemle dalga desenleri yapabilirdin alçı kurumadan tabii. sonra aralarına simlerde iyi giderdi hani…

  4. Çok hoş olmuş gerçekten.Banyo deyince hafif sarartsa da bence kesinlikle yat verniği kullanın.Hem pırıl pırıl parlayacak hem de suya karşı dayanıklılık sağlayacaktır.Üstelik kesinlikle birden fazla kat kullanın verniği.

  5. Hepinize teşekkürler. Vee bunlar yayınlanmadan takımına başladım bile. Yorumlarınız da cesaret verdi, yakında hepsini yayınlayacağım. Sevgili güneşedoğru, fikirlerin için teşekkürler ama yapabilir miyim bilemiyorum. Sonuçta bunlar yalnızca deneme gibi başladı. Bakalım.