Çarşamba, Aralık 7, 2016
Barbie bebek evimiz – 2013 yılbaşı yarışması

19

barbie evi yapımı
Deterjan kapağı, cd, şiş, bigudi süngeri, anten kablosu içi gibi elime geçen her şeyi değerlendirerek oraya çıkardığım Barbie evim. Tam bir geri dönüşüm çalışması oldu. Detaylar burada.

barbie evi yapımı

barbie evi yapımı

barbie evi yapımı
Herkese sağlıklı mutlu yıllar :)

19 YORUMLAR

  1. harika detayları olan sabır,hayal gücü, ve küçük bir hanımefendiyi sevindirme aşkıyla yapılmış bir çalışma.çok başarılı.bende kızıma özel işler yapmayı çok severim.en kısa zamanda bende bu tarz bir işe başlamayı çok istiyorum.emeğinize sağlık.

  2. kullandığım malzemeler;eski dolap tahtası,strafor,deterjan kapağı,yumurtalık,rendenin alt kısmı,çikolata kutusu,ayakkabı kutusu,cd,şurup şırıngası kapağı,margarin kutusu,tek kalmış şiş,petşişe kapağı,sosis bigudi süngeri,rollon kutusu,anten kablosu içi,dolap kulpu.aslında yazıma eklemiştim ama tamamı yayınlanmamış.

  3. Helal vallahi değme Barbie evlerine taş çıkarır, foto çekimlerine iseayrı bayıldım,ne çok barbie varmış sizde bu vesileyle ev sahibi oldular, kimbilir sahibi ne çok sevinmiştir üstelik… İyi günlerde kullansın:))

  4. çok teşekkür ederim:) evet artık onlarında bir yuvası var:)kızım çok seviyor barbi oynamayı.gerçekten çok sevindi:)çok sağolun:)

  5. çok teşekkür ederim:) aslında daha ekleyeceğim çok şey vardı.mesala halı gibi:) ama yarışmaya katılacak olunca çalışmalarımı hızlandırdım:)

  6. süper olmuşşş.bayıldım..Sabırlıyımdır ama bunu yapmaya sabrım yetmezdi herhalde.hele birde evde küçük bir afacan varken….:) ellerinize sağlık.Başarılar dilerim:

  7. çok teşekkürler:)) afacan ve diğer işlerim beni bıraksa:)))günlerce saatlerce kesip dikip yapıştırabilirim:)) çok sağolun.zaten oylamam pek iyi değildi oylarda yarı yarıya düşünce artık ben ümitsizim:)))

  8. Ben mimar olduğum halde, böyle kısıtlı malzeme ile bu kadar başarılı bir iş çıkaramazdım herhalde. Harika olmuş, bloğunuzdaki tüm çalışmalar da harika elinize sağlık.