Basit Kurdele Nakışı Teknikleri ve Açıklamaları

-
basit kurdele nakışı teknikleri
basit kurdele nakışı teknikleri

kurdele nakışı çalışmalarımda sıklıkla kullandığım y iğne, pıtırcık kurdeleden minik çiçek, çöp işi ve papatya tekniklerin resimli açıklamalarını sitemde paylaşmıştım. Yine kurdele nakışına yeni başlayanlar için faydalı olacağını düşündüğüm bu basit kurdele nakışı tekniklerini öğrenmek için buyrun :)bu bir yazı serisi olacak ve devamı da gelecek inşallah

11 yorum gelmiş

  1. 38ela

    çok faydalı olmuştur bu yazınız benim gibi ilgisi olup ama kursa gidemeyenler için.teşlekürler hoşcakalşın.

  2. paylaşımınız için teşekkür ederiz.gerçekten faydalı bir çalışma.emeğiniz ve yüreğiniz için teşekkürler.bu siteyi hep takip ediyorum.ama resim bir türlü eklemeyi başaramadım:(.

  3. belgin41

  4. celebi74

    yani sen illa bizde yapalım diye uğraşıyorsun değilmi…:??görüyoruz hayran kalıyoruz yetmiyor şimdide yapmaya mı başlayacağız… :))of sardın şimdi başıma bu merakı ha sölim.. başedemessem kurdeleleri kapar gelirimmmmmmmmmmmmmmm

  5. Hifa Sultan

    konunun yayınlandığını henüz gördüm, o yüzden geciken cevabım için kusuruma bakmayın. linke tıklayıp sitemdeki konuya bakanlar neden geciktiğimi anlayabilirler sanırım :)@38ela, evet ben de kursa gitmeden öğrendim ve benim gibi öğrenmek isteyip kursa gidemeyenlere bu şekilde faydalı olabileceğimi düşünüyorum :)@hobilerimizz, teşekkür ederim faydalı bulmuş olmanıza sevindim :)@hanımelim79, çok teşekkür ediyorum. ama nereye resim ekleyemediniz onu anlayamadım ? yardımcı olmaya çalışırım :)@belgin41, konumun bu şekilde faydalı olmasına çok sevindim. kurdele nakışı tekniklerini anlatırken en çok bir de ziyaretçilerimin uyguladığı kurdele tekniği çalışmalarını görmeyi çok istiyorum. sizin de yaptıklarınızı görmeyi çok isterdim bu yüzden :)@mtnaz11, ben de teşekkür ederim, sağolun güzel görüşünüz için@celebi74, vallahi bu yorgunluğumun üstüne öyle iyi geldi ki bu sevimli yorumunuz :) uğraşlarım sonuç veriyor galiba :) ama eğer yaparsanız lütfen haberim olsun görmeyi çok isterim çalışmalarınızı..çok çok teşekkür ederim tekrar kıpır kıpır yorumunuz için. hep böyle mutlu kalın :)@selmatozan, yorumlarınız konularımın süsü, çok teşekkür ederim yine uğradığınız için :)@Noblesse, en kısa zamanda inşallah :)@Figen abla, teşekkür ederim..zor gelmesin size de lütfen ya..yeni başlayan bir çok kimse de sizin gibi düşünüyor anlıyorum.bu tekniklerin yapımını kolaylaştırmak için neler yapabilirim bilmiyorum ama eğer varsa bi tavsiyeniz mutlaka iletiniz..Herkese kucak dolusu Sevgiler..Saatlerinizi 1 saat geri almayı unutmayınız :)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum