Bayanlar Dantel Eziyetine Son!

-

Son derece kullanışlı bu örtülerin nasıl olduğuna gelin birlikte bakalım…

danteli sevmediğim anlamı çıkmasın bu başlıktan.ama rutin şeklinde kullanmaktan hazzetmiyorum.eh bide yıkaması,kolası ütüsü vs var.gerçi çok alternatif çıktı dantele.ancak o pullu işlemeli aksesuarlarda beni çok açmıyordu.bir gün Ulusta malzeme almak için gezinirken çantacılar sokağına girdim ve metre metre satılan derileri görünce aklıma geldi bir plan ve hemen bir kaç renk deri alıp eve gelip denedim.salon takımına yatak odasına ve mutfağa örtüler yaptım.hatta mutfak sandalyelerini bile yeniden deriyle kapladım (zaten yüzlenecekti)hepinize tavsiye ederim.her fiyata her kalitede deri var ve inanılmaz renk ve doku çeşitleride…ütü yok,yıkama yok.deneyin derim.bakın ve yorumlarınızı söyleyin…bu salondaki yemek masası için yaptığım iki parçalı örtü.üzerindeki aparatlarıda deriyi aldığım yerde buldum.

dafa fazlası için buraya

alanay

Bir eş ,anne ve eğitimciyim...Çocukları çok seviyorum ve hayvanları.doğa ise özlemim...Günlük rutinimin dışında en büyük zevkim üretmek.el sanatları ve resimle uğraşıyorum.burada zamanla çalışmalarımı sizlerle paylaşacağım...yorumlarınızı esirgemezsenişz sevinirim...

14 yorum gelmiş

  1. alanay

    03bellinda,bahar006,farfin,huzunlugunes,asilkan35 hepinize güzel yorumlarınız çok teşekkür ediyorum.sağolasınız.

  2. okuyan

    iyi günlerde kullan… fikrine ve ellerine sağlık…dikişten zerre anlamadığım için beğensem de yapamıyorum:)

Bir Cevap Yazın