Salı, Aralık 6, 2016

BAYKUŞ OYUN ÖRTÜSÜ

8

Çocuklar için üretmeyi çok seviyorum.Oyun örtüsünü dikmek de benim için bir oyun gibiydi.Tasarladım,biçtim ve diktim.

Alt kısmında sızdırmaz yağmurluk kumaşı kullandım.Böylece waterproof bir örtü oldu ufaklığa.Ne olur,ne olmaz değil mi?

8 YORUMLAR

  1. Teşekkürler farfin.Bu vesile ile bir açıklama yapayım ben de.Son 1 yıldır baykuş figürlü bir çok iş yaptım.Amigurumiler,baykuş yastıklar,işleme…v.sDiğer ülkelerden takip ettiğim bloggerların yaptıkları,burada yada diğer arkadaşların bloglarında veya verdikleri linklerde gözlemlediklerim bir iş yaparken ortaya çıkıyor haliyle.Ama kopyalayıp yapmak ve benim demek hiç bana göre bir davranış değil.Bunu bütün arkadaşlarım bilir.Kaldı ki bloğumda defalarca yaptığım işin linkini vermiş,yönlendirenlere teşekkür etmişimdir.Bu örüyü diktikten sonra arkadaşım blog sahibi birinin de bunlardan diktiğini söyledi.Ne güzel,üstelik o yastığını falan da yapıyor dedi.Şimdi bir defa da burada belirteyim.O arkadaşın yaptıkları eminim çok güzeldir,keşke bilsem bakıp yapar ve baykuşumu sevimli hale getirirdim.Benim ki biraz şaşkın oldu da :)