Baykuşlu erkek bebek anı defteri

-

kece-baykuslu-bebek-ani-defterleri
Merhaba. Doruk bebek için hazırladığım bebek anı defteri için gerekli malzemeler ciltli ve çizgisiz bir defter, keçe, kalem, elyaf ve yapıştırıcı.
Ciltli defterimizi keçe ile kapladık. Kıvrılan kenarları dikiyorum, açılmaz ama yine de tedbir olarak bunu mutlaka yapıyorum.
Defterin üzerinde kullanılacak baykuş anne, baba ve bebek figürünü kesiyorum. Dikilecek kısımları dikiyorum, yapıştırılacak kısımları yapıştırıyorum. Figürler hazır olduktan sonra deftere silikon ile yapıştırıyorum.
Dalların yapraklarındaki tohumları işleyip dalı deftere yapıştırdıktan sonra yaprakları yapıştırıyorum. Sonra bebeğin ismini yapıştırıyorum. Bulutları da aynı şekilde yapıştırıyorum ve defteri bitiriyorum.
Sıra kalemi hazırlamaya geldi:) Kalemin ucundaki baykuşu yine keçeden iki kat kesip kaş, göz, burun kesip dikip yapıştırdıktan sonra kenarlarını el dikişi ile dikiyorum. İçine elyaf doldurup altta bıraktığım boşluktan kaleme silikon ile yapıştırıyorum. Tabii önce kalemi kurdele ile sarıyorum. Bu kadar :) Siz de sipariş vermek isterseniz iletişim bilgilerimden ulaşabilirsiniz:)

Bir Cevap Yazın

Deniz kızı bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Prensesli anı defteri

| | 0 Yorum

Prenses bebek fotoğraf albümü ve anı defteri

| | 1 Yorum

Prensesli somon renk anı defteri

| | 0 Yorum

Keçe minik pilot anı defteri

| | 0 Yorum

Çerçeveli bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Uçaklı bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Uçan balon anı defteri

| | 0 Yorum

Keçe balonlu bebek takı yastığı

| | 0 Yorum