BEBEĞİMİN CİCİLERİ DEVAM

-

İşte bir anne marifeti daha. Bebek bekleyen anne adaylarının çok işine yarayacak. Ayrıntılar bloğumda.

9 yorum gelmiş

  1. DenDenAk

    Slm Rana, blogunda yorum kısmı yok, bu arada ismine bayıldım blogunun eşime söyledim, boşuna dırdır ediyorsun bütün kadınların görevleri aynı der gibi baktı. Ben anladım ne demek istediğini.Bebeğimin cicileri serisini Eylül’ün Cicileri olarak ben de blogumda arada da burada veriyorum. Ne kadar eş zamanlı sürdürmeye çalışsamda aklımın karışıklığı bloguma ve 10 marifet yazılarıma yansıyor.Uzun yazdım. Bebeğinin gelişimi için bir blog açmanı ya da blogunda ara ara yer vermeni tavsiye ederim. İnsan hiç unutmam sandığı şeyleri bir çırpıda unutuveriyor.Elbise çok hoş, bebişin güle güle giysin.Bloguna yorum eklersen bol bol yazarım.

  2. nalana

    olmaz boyle sey yaaa ben ikinci torunu kiz istiyorummm ben de oreceeeemannene selem soyle ellerine saglik

  3. Yamali bohca

    Annenin eline sağlık, çok şeker bir elbise olmuş. Bebeğinde sağlıkla mutlulukla giysin. Ayrıca fotoğraftan tam olarak seçemedim ama galiba dantel anglez de kulanmışsınız, çokta yerinde ve güzel olmuş:))

  4. barcig

    bu nasıl güzel bişiy ya.maşşallaahhh.40 bin kere maşallahh.hem çok şirin hem çok şık hemde prenses elbisesi gibi zarif:)bayıldım süper olmuş.hiç bu kadar güzel bişiy görmedim desem abartmış olmam heralde.ALLAHIM banada kız çocuk nasip etsin de bende öreyim bundan bir tane kızıma.ELİNE YÜREĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIM NE DENİR BAŞKA…

Bir Cevap Yazın