Çarşamba, Aralık 7, 2016

11 YORUMLAR

  1. yorumlar için sağolun arkadaşlar.. battaniye en alttan başlanıyor.. anlatımı biraz karışık ama isteyen olursa yine de tarif edebilirim..

  2. hay allah,ilk bakışta kumaş kırk yama sanmıştım.örülüşü biraz çetrefilli görünüyor, ama nefis olmuş,çok beğendim.severim böyle işleri.

  3. çok teşekkür ederim, doğru yaparken bayağı uğraştırdı, ama eğer ikinci kere böyle bir model uygularsam bunu yaptığımdan daha pratik yol buldum:)

  4. Teşekkür ederim Haydimutfağa, dilim döndüğünce anlatmaya çalışayım:Modele sarılı renkle başladım sayı veremeyeceğim göz kararı yaptım battaniye de hediye olarak gitti..10 cm. kadar ördüm, pembe renge geçtim yine 10cm. e denk gelecek kadar ilmeği örmeden ayrı bir ipe geçirip beklettim pembe rengi de 10cm. ördükten sonra aynı uygulamayı yaparak yeşil, mavi, beyaz ve ortadaki koyu yeşil renkleri ördüm. Koyu yeşil rengim bittiğinde en beklettiğim beyaz rengi yeşilin hizasına gelene kadar ördüm sonra diğer taraftaki beyazla birleştirip yine 10cm. ördüm aynı şekilde mavi, yeşil, pembe ve sarı renkleri yapıp örgüyü bitirdim..Umarım yardımcı olabilmişimdir..

  5. BUDA ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNESAĞLIK BİR FİKİR GELDİAKLIMA AYNI BU ŞEKİL ESKİMİŞ KAZAKLARI DEĞERLENDİREBİLİRİZ BÜYÜK BATANİYE YAPABİLİRİZ ARASINI TIĞLA BİRLEŞTİRİLİR NEDERSİNİZ.