11 yorum gelmiş

  1. baharrrrr

    sanırım ortadan başlayarak kare yapmış ayrı değil bütün. demi selmacım:) ellerine sağlık çok güzel olmuş canım

  2. selmatozan

    yorumlar için sağolun arkadaşlar.. battaniye en alttan başlanıyor.. anlatımı biraz karışık ama isteyen olursa yine de tarif edebilirim..

  3. esinsel

    hay allah,ilk bakışta kumaş kırk yama sanmıştım.örülüşü biraz çetrefilli görünüyor, ama nefis olmuş,çok beğendim.severim böyle işleri.

  4. selmatozan

    çok teşekkür ederim, doğru yaparken bayağı uğraştırdı, ama eğer ikinci kere böyle bir model uygularsam bunu yaptığımdan daha pratik yol buldum:)

  5. selmatozan

    teşekkür ederim.. mis kokulu güzel bebeklere onlar hayata yeni başlamışken yapabildiğimiz kadarıyla herşeyin en güzeli layık..

  6. selmatozan

    Teşekkür ederim Haydimutfağa, dilim döndüğünce anlatmaya çalışayım:Modele sarılı renkle başladım sayı veremeyeceğim göz kararı yaptım battaniye de hediye olarak gitti..10 cm. kadar ördüm, pembe renge geçtim yine 10cm. e denk gelecek kadar ilmeği örmeden ayrı bir ipe geçirip beklettim pembe rengi de 10cm. ördükten sonra aynı uygulamayı yaparak yeşil, mavi, beyaz ve ortadaki koyu yeşil renkleri ördüm. Koyu yeşil rengim bittiğinde en beklettiğim beyaz rengi yeşilin hizasına gelene kadar ördüm sonra diğer taraftaki beyazla birleştirip yine 10cm. ördüm aynı şekilde mavi, yeşil, pembe ve sarı renkleri yapıp örgüyü bitirdim..Umarım yardımcı olabilmişimdir..

  7. BUDA ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNESAĞLIK BİR FİKİR GELDİAKLIMA AYNI BU ŞEKİL ESKİMİŞ KAZAKLARI DEĞERLENDİREBİLİRİZ BÜYÜK BATANİYE YAPABİLİRİZ ARASINI TIĞLA BİRLEŞTİRİLİR NEDERSİNİZ.

Bir Cevap Yazın

Tığ işi zigzag battaniye yapımı

| | 1 Yorum

Kış temalı sevgi dolu battaniyem

| | 12 Yorum

Hanım dilendi bey beğendi motifli battaniye örgüsü

| | 0 Yorum