Salı, Aralık 6, 2016
Bebek odaları için müzikli ahşap kapı süsü

6

ahşap kapı süsü
Arya bebek için ahşap kapı süsü modelin tüm detayları görmek için adres burası.  Bu pencereli kapı süsü istek üzerine ışıklı ve müzikli olarak tasarladım. Balkon şeklindeki bu pencere tamamen ahşap, beyaza boyandı. Harfler dolgulu olarak dikildi. Yoyo çiçekler ve keçe balerin gibi figürler tek tek elde dikildi. Yıldız avize ışıklı olarak istendi. Dolgulu keçe kaplere birer nota şeklinde düğme ekledim. Music yazılı düğmesi ise aşağıya doğru sarkan ve müzik çalan kelebeği işaret ediyor.

ahşap kapı süsü
Yoyo çiçekli kapı süsü modelime bol bol kumaş çiçek, bir adet de keçe kuzu dikip uyguladım; aşağıya çektiğinizde bebek müziği çalan kelebek var elimde. Işıklı yıldız avizenin arkasında aç-kapa düğmesi ve pil yatağı bulunur. Balerin Arya elinde keçe kemanı tutuyor.

ahşap kapı süsü

ahşap kapı süsü
Dolgulu harflere peri şeklinde düğmeler ekledim :) Pencere kenarlarına keçe kuşlar kondu.

ahşap kapı süsü

Paylaş
aylar

6 YORUMLAR

  1. :D Çok teşekkürler…Keşke günde daha fazla saat olsaydı, daha çok çalışır, daha çok model dikerdim ama malum, aileme, sevdiklerime de zaman ayırmalıyım :)

  2. teşekkürler, ne var ki artık kapı süslerimin çekimi için evime kadar gitmeyi üşünüyorum, malum beyaz kapımda asıp çekim yapıyordumi, oysa şimdi zamansızlıktan işyerimdeki duvarda ürünü çeker oldum; hoş evim iş yerimin aynı sokakta ama gene de zaman harcaması :(