Cuma, Aralık 9, 2016

11 YORUMLAR

  1. İpliksiz dikiş nasıl oluyor ben pek anlayamadım:( Bu slikon tabancası olmasın:) Dikiş yapan boyle bir ürün varsa hemen edinmek isterim. Ben pazarlarda satılan tel zımba şeklindeki avuç içi kadar bir dikiş dikme aleti aldım (Çok mu safım!):( ama düz dikiş yapmayı bile başaramadım. Çöpe atmadan önce havalar düzelir düzelmez bir kez daha pazarcının karşısına gidip kurs görmeyi düşünüyorum:))

  2. ben buldum. sitenin, “nakış” kategorisinde “kılçıktabancası”diye satılıyor. evet güzel ama biraz pahalı bana göre.(bu işten çok yapılınca bana kılçık yetmez )

  3. Teşekkürler semyıl, sayende ben de biraz önce gördüm.Pahalı gerçekten belki bir süre geçtikten sonra fiyatları düşer.

  4. meraklisina diyor ki;ipliksiz dikiş yapan tabanca aldım çok kullanışlı boncukları cantama terliğime kemerime cok guzel aplike ediyorum.Kullanıslı oluyor mu?Yıkanınca bırsey olmuyorsa bende alayım.

  5. Ben tam olarak mantığını anlayamadım. Nedir bu kılçık denen şey? Plastik mi? Şu yeni aldığımız kıyafetlerin üzerindeki etiketleri tutan misina benzeri bişey oluyo ya , onun gibi bişey mi? Yaa çok merak ettim.

  6. evet kullanım kısmından anladığım kadarıyla, etiketleri kumaşa tutturdukları T biçimli plastik parça gibi duruyor

  7. Arkadaşlar ipliksiz dikiş evet plastik kılçıkla yapılıyor. ben kullandıgım eşyaları yıkadım hıcbır sorunda olmadı. hatta bebek battanıyesı yaptım. orgu makınesı ıle parca parca orguler ordum bırlestırdım ve bıtırdıgım battanıyenın uzerıne yıne aynı sıtede satılan kece aplıke setlerı dıye satılan urunlerınden alıp tabanca ıle aplıke ettım. bebege hedıye vermek ıcın makınada 30 ‘c de yıkadım ama hıcbırsorunla karsılasmadım. bence tabanca cok guzel fıyatı alırken banada pahalı gelmıstı ama gorunusu ve kalıtesıne deger bır fıyat oldugunu anladım. ayrıca 220 adet kılçık var paketın ıcınde hemen hemen herseye yetecek kadar var. ayrıca suan sıte hemen hemen her üründe indirim yapıyor belkı bu urunlerınede ındırım yapar ızlemekte fayda var.