14 yorum gelmiş

  1. jemand

    çok şirin olmuş elinize sağlık biz de annemle küçük kuzenimize yapmıştık çubuk kullanmıştık çok güzel bir anı oluyor açıkcası

  2. teşekkürler.Eminim sizin yaptıklarınızda çok güzel olmuştur.El emeği olması verile hediyenin kıymetini artırıyor…

  3. eylul74

    einize sağlık şekerleriniz çok şeker olmuş..bebişinizle birlikte uzun ve sağlıklı ömürler dilerim…sitenizede yorum bırakmak istedim ama sanırım blogger üyeleri dışındakilere sınırlama var bırakamadım.

  4. embir
    kujular lavanta keseciği
    kujular lavanta keseciği

    Merhabalarrrr, bende bu keselerden dikip lavanta torbası yapmıştım. Yapılışını da burada anlatmıştım. Senin keselerin daha güzel olmuş, ben süslemeye zaman bulamadım :(

  5. embir

    Teşekkür ederim esinmemiş. Elimde hala kumaşım ve lavantam var uzayın pul işleme işine de özendim belki bir kaçına pul işlerim daha süslü olurlar :)

  6. nokturn

    yok bee daha sedalık olmadım sanırım..amaann ne biliyim var bi bildiği galiba bizim bızdığın..Hihihi yapar mısın bana da bebel şekeri hakkateennn:)) kızım benim bebek olursa sen batacaksın..onu yap bunu yap…iyi düşünn:)))bu arada çok tatlı olmış ellerinize sağlık..car car etmekten unutmuşum yazmayı..

  7. sesiber

    Eee teyze olmak kolay değil. Adanın şekerlerini de ben yapmıştım. O zaman hayatımda 10 marifet olmadığından çekmemişim fotosunu.

  8. nokturn

    geçen gün bebiş olduğunu öğrendiğimi düşünürken hemen seni aradım:)o gün de sen aramıştın zaten de söylemeyi unttum..

  9. orgueli

    ellerinize sağlık. böyle şeyler yapmaya bayılırım ama yaaa ben nedense hiç böyle şeyler yapayım falan düşünmedim yani bilmem (!!!) hazurundan alu verdük pembiş bebiş biblolu…

Bir Cevap Yazın