Bebek yıkarken (lif modelleri)

-

lif modelleri bebek lifi

Bu eldiven lifleri sevgili anneciğim yapıyor. Bu çifti de inşallah 3 ay sonra kucağıma alacağım bebişimi yıkamak için kullanacağım. Bebeği yıkarken elinizden kaymaması için oldukça kullanışlı ve sevimli :) İşi biraz abartıp soğuk havalarda dışarı çıkarken eldiven olarak kullanasım geliyor :) Sevimli lif modelleri arayanlara…

11 yorum gelmiş

  1. yalnzben83

    ÇOK ŞIK BİRŞEY AMA. BEN OLSAM LİFDEN ZİYADE DEDİĞİNİZ GİBİ ELEDİVEN OLARAK KULLANIRDIM. ELLERİNE SAĞLIK ANNENİZİN. SİZDE İYİ GÜNLERDE KULLANIN.

  2. hndylmz

    teşekkür ederim..gerçekten dediğiniz gibi dışarıda takılacak kadar var yani:)aslında kartopu oynarken takılabilir,ilginç olur:)

  3. esinsel

    puf puf ne kadar güzel,tam bebeklere göre.sağlıkla kavuşun yavrunuza, bol bol da yıkayın bu güzel lifle:))

  4. dilevser

    hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi.. annenizin ellerine sağlık…benim anneminde ellerine sağlık olsa :) öğrenmedi lif örmeyi bir türlü, ama bunun için uğraşır sanırım :)

  5. pelos

    Anneninizin eline sağlık. Şimdiden bebeğinizle mutluluklar diliyorum.. Güzel günlerde kullanın eldivenleri…

  6. SEMYIL

    çok güzel bir fikir. bayıldım. hep en korkulu rüyasıdır yeniannelerin bebeklerine banyo yaptırmak. bu sayede bebeğinelinden kayma korkusu atlatılmış olacak.tuttum ben bu eldivenleri :))

Bir Cevap Yazın