Bebiş hanımlara yeşil elbise

-

yesil-kiz-bebek-elbisesi-dikis

6 aylık bir küçük hanfendiye elbise, çıkarılabilir önlüğü işimizi kolaylaştırmak için. Hem şık hem kullanışlı. Sanki kolayca dikebiliriz gibi, oldukça basit bir model.

yesil-renkte-kiz-bebek-elbisesi-dikis

bu da link

6 yorum gelmiş

  1. nalana

    Abisi adını çiko koyacakmış(abi 3yaşında)Annne babası karar veremediler.Çok tekme attığı için tepükhatun desek mi diyorlar ?Biz tuhaf bir aileyiz galiba mavisofram:)))bu arada hepinize bir haberim var5 Ocak Çarşamba günü TRT Avaza kaat’ı konusunda program konuğu olarak katılıyorum.Sabah 07.00 09.30 arasında Yenigün programındayım.

  2. nalana

    aslımaviciğim, bu safer ben tasarlamadım ama benim kafadan biri tasarlamış.ben de yaptığım bir şeyin birden fazla işlevi olması gibi bir manyaklığım var:)))O nedenle önlüğün değiştrilebilmesi çok hoşuma gitti.Hatun ,güzel işler yapmış.

  3. nalana

    Figenciğim hemen dikip giydiresim geldi ama bebek daha annekarnında.Biliyor musun ne dikicem.Hani köylerde eskiden bebeklere pazenden başlık dikerler ön kısmına muska muska kenar süsü yaparlar ya bir de sağ tarafa nazr için bir şeyler asarlardı hatırladın mı? ondan dikicem.

Bir Cevap Yazın