Pazar, Aralık 11, 2016
BEDAVA SCRAPBOOKING KAGITLARI 1

BEDAVA SCRAPBOOKING KAGITLARI 1

54
Bedava Scrapbook Kagitlari
Bedava Scrapbook Kagitlari

Scrapbooking kagidi alamiyorsaniz basin:)Bedava basilabilir scrapbook kagitlari indirmenize izin veren bloglar siteler var.Buralardan indirip ve daha sonra kagida basip istediginiz fonu,desenleri,harfleri scrapbooking yapabilirsiniz.burayaburaya buraya buraya buraya buraya tiklayin:)Scrapbokking nedir?Scrapbooking kagitlariyla baska neler yapabilirim?10 marifette scrapbook ornegi

54 YORUMLAR

  1. tabi ki, çalışmasan daha çok vaktim olur sanırım. Ben genelde güzel der yapmak için bir dünya malzemeyi alırım. Sonra da bir tane ya yapar ya yarım bırakırım :))

  2. Nieahah=) Evet calisinca zor oluyor ya insan istesede istedigi bi cok seyi yapamiyor.Bende bisiyi yapcaksam ona malzeme uydurmak icin ugrasirim ugrasirimbulamazsam bulana kadar beklerim buluncada yaparim yani bu malzeme gidip satin alincak degil uydurulcak bi malzemeyse eger=)Cok begendim ve istiyorsam ki illa yaparim bi ara:)

  3. ya benimki sanırım kurum kültüründen kaynaklanıyor. Bizim her işimiz acildir. Dolayısıyla da acil bir iş değilse beklemeye alıyorum :))

  4. Bos oldugun zaman bakarsin sibella:)ozellikle ilk verdigim link!hepsine bakicam diyorsan baya bi vakit ayirman lazim:)Birde sayfa yavas yukleniyorsa:) ohoww

  5. cadıkazanı harika güzel bunlar. verdiğin linklerde çok hoş şeyler var… inan çok işime yarayacak.zaten arşive ata ata bi şaal :)oldum….kolajdada kullanılabilir bunlar

  6. ben hiç duymamıştım bunu ne oluyorki bunlardan hadi bir iki işe kullanırım ama asıl nedir onu merak ettim?

  7. yazıyı ilk yayınlandığında görüp inceledim, bir sürü de kaydettim. Bu tarz şeyleri ben zaten arıyordum çok faydası oldu sağolun. Bunları kullanarak yeni süprizlerle geleceğim.

  8. Ay su arsivleme isi beni $aaal yapiyor asya:DSonra iki saat temizlik=)Ayakkabi kutulari ve diger çalismalarinizi bekliorum merakla arkadaslar=)@btugan yazimi yayina yeniden yolladim 10 marifette bulunan frodolives’in scrapbooking nedir adli yazisinin linki ekledim o zaman belki biraz daha aciklayici olur diye dusundum yazim

  9. Bu arada $aalin anlami onceki yazilarin birinde gozume carpmisti yani:D Benimde cns dilim var ayiptir solemesi:)Bencede super seyler var burdakutulari cok begendim beeeeen:)

  10. embir diyor ki;aaa Asya bunlarda güzelmiş, bayıldım

    sen bide onaylanmayı bekleyen yazımdakileri gör

    Benimde cns dilim var ayiptir solemesi:)

    ah sen bide bendekileri duy san dollluu:)))))arada ben asyaca kelimeleri mi kullanayım diyorum burda yeri geldikçe. :)))

  11. Ben istemsiz kullaniyorum geneldeBirde kotu yanı bu kelimeleri unutuyorum cogunlukla:)Anlasilamadigim zaman anliyorlarki cns diline gecmisim:)TDK ya basvurucam bigun diorum:D Beraber gideriz olmazsa asya hihi

  12. CANIMMMM dediklerini yaptım oldu valla:))) çok sağolasın bloğunada yorum bıraktım.. ii oldu bu benim için birazda cadıkazanının verdiği linkten güzel güzel resimler kopyalamak:)

  13. Gececim bende aynı yazıyı okuyup aynı programı indirmiştim birkaç gün önce, hemen headerımı değiştirdim zaten ama buradaki çalışmaları orada kullanmayı akıl edememişim. Teşekkürler canım

  14. bende burada okuyunca programı indirdim ama açmak istediğimde uyarı geliyor”bu site güvenli olmayabilir ,tanıyorsanız açın”…gibi (tam yazamadım amaözet olarak böyle) acemi ben,virüs filan olur diye cesaretedemiyorum bu tip yüklemelere oysa ne sevinmiştimtürkçe diyekim müsait ise beni bilgilendirebilirmi?

  15. ablacım ben indirdim yaklaşık 3-4 gün oldu sanırım bir sorunla da karşılaşmadım. Programı indirdikten sonra açmadan önce virüs taraması yaptırırsanız olur sanırım.Cadıkazanı bir dünya çalışma indirdim hatta aynı ip ile başka indiremeyeceğim uyarısı bile aldım:)) ben neden :))

  16. Ben şimdi şunu anlamadım, şimdi bunlara free diyor da bütün imajlar üstüste nasıl ayırıp kullanacağız ki ?

  17. yok canım sen onu indirince dosyalar zipli oluyor içinde hepsi bir arada ve tek tek olarak var. Zipli dosyadan istediklerini tek tek farklı kaydet ki diğer programda kullanabilesin. Ay bu arada başım döndü yahu indirdiklerimin hepsini ziplerden kurtarayım dedim parmağım uyuştu. Bu kadar yeter sonra devam edicem şimdi yeni header yapıcam :))

  18. asyayaren diyor ki;hımmm.e cansu dili ne demek:)))

    senin gagac gibi benimde gagoz kipak gibi kelimelerimin bulundugu lugat:)seninkinin adi yokmu cnm aaa:)

  19. şimdi bu program sadece düzenleme yapıyor, önce paintte yada başka bir benzer programda düz beyaz yada istediğin renkte bir dosya oluştur, kaydet. Sonra o resmi photoscape de açıp üzerini süsle püsle nasıl istersen.

  20. hımmmm olabilir belki öle de ben boyut olayını yapamadım sanırım px şablondaki boyutta ayarladım ama olmuyo ne hikmetse :(((embirrrr sen yaptın header dur bakalım accıkda sana kaynayım :)))

  21. Canım ya ben inanılmaz yoğunum, buraya da giremiyorum. Ben müsait olduğum bir ara sana yaparım. gececcim beğendiğine sevindim canım :) Artık çalışmaları da hep süsleyip yayınlıyorum :)

  22. @lasiyaindra $imdi mesela verdigim ilk linke tikla orada resimler cikiyor sen begendigini seç (orada ust uste yapistiriyorlar sekillerin hepsini gorebilmek icin ama normalde tek tekler bi klasorun icinde zipliler) ve resmin ustune tikla indirmek için link cikiyor sonrasini halledersin diye dusunuyorum :)

  23. cadikazani :) bunlar süpermiş. henüz scrapbooking olayına yeni merak sarmış bulunuyorum ama dün tüm günümü yedi verdiğin adresler :))) cok feci çok… ama bir o kadar da güzeller :)çok teşekkürler :)