Cuma, Aralık 9, 2016

beğenmediğin yumurta kolisinden

10

Bu yumurta kolisinden öyle şahane öyle narin öyle güzel bir çalışma yapmışlarki inanamadım. Ağzım açık bakarken aklıma buraya eklemek geldi. Haydin arkadaşlar içeri buyrun size bir çay kahve ikram edeyim o arada sizde muhteşem dönüşümü görün. En sevdiğim çiçeklerdendir nergisler, kokusuna bayılırım. Bu yumurta kolilerinin nergis çiçeğine dönüşeceğine inanmak zor. Şimdide yapımı için sizleri şu tarafa alayım.

10 YORUMLAR

  1. oy oy oy…zaten bu yumurta kolileri çok kullanışlı bi malzeme hobi için…buradaki ilk zamanlarımdaki acemi üyelik günlerimde beceriksizce de olsa ben de denemiştim böyle bişeyi :))))ahan da burdaydı :)))ahan da :)

  2. Zarife büyümüştür şimdi biraz daha.Ama olsun çok tatlıdır eminim. Benim büyük kızım 19 yaşında ve her sabah mutlaka oyun oynamalıyız birlikte….:)))Mutluluk bunlar mutluluk….

  3. benim zarife, birlikte geçirdiğimiz ilk mart ayında, tuvalete gidiyorum diye çıktı ve bir daha da dönmedi kızlar…ah zarifem ah :))))

  4. hımmm ilginç bir çalışma bu gidip yumurta almalıyım gece geldim evde yumurta yok, ıspanaklı yumurta yapıcam, koliden de nergis yapayım :))