21 yorum gelmiş

  1. Figen abla

    aa sutaşı değil miydi bu şeritin adı?çok da anlamam ama öyle kalmış aklımda..minicik ama çok sevimli bir süsleme olmuş :)

  2. lilacsmell

    Sutaşıyla yapılan ilginç süslemelerin çoğunu biliyorum ama bunu görmemiştim.Bayıldımmm, çok teşekkürler paylaşım için :)

  3. ayme

    ay ben burda bi dükkana girdim ” sutaşı istiyorum dedim.. oo ablacım sen kaçıncı yüzyıldasın kalmadı onlar satılmıyor artık biz de getirmiyoruz dedi.. gıcık oldum..bu minik anektottan sonra.. buna bayıldığımı söliim:))

  4. ayme

    amaaann dükkanını yıkarım ben o adamın:)))derme çatma bişi iki ip koymuş.. ay bi de bişi alcam ne yapacaksıın onu? ne işine yarıyacak.. sana neeeeee adam sananeee… :)))

  5. kondor

    ayme yok öyle bişey sallamış ağbi zaten doğru bi esnaf olsa öyle cemkirmez müşretiriye elimizde kalmadı falan derdi sutaşını çok severim lafta söyletmeme yalnız (nası ama müdafaya bak be) SUTAŞI DAVASI.

  6. ayme

    ben de çok severim sutaşını..kayınvalidemn sandığını açtırıp ondan buldum b kaç parça bişi:)))))) ben de laf söyletmem sutaşına.. bi daha gitmem zaten o dükkna:))

  7. ayme

    bu arada kondor seni gördüğüm iyi oldu:)) ben de minyatür bi şeyler çalışıyorum son zamanlarda.. senin blogta gezinipdururum:)) harikasın sen yaa…

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum