35 yorum gelmiş

  1. çok güzel olmuş.yakayı güzel yaptığının sen de farkındasın.döktürmüşsün.yüzüne ne oldu öyle. nasıl o kadar komik yapabildin:)yılın en güzel kadını çok şık duruyorsun ..

  2. Hazır gibi olmuş gerçekten, çok muntazam. Ama yüzünü göremedik:( Merak ediyorum yapamadığın birşey var mı Figen abla?Bir daha merak ediyorum, bu daha genel bir merak; insanlar yüzlerini niye saklarlar, yolda yürürken yüzünüzü insanlar görmüyor mu, biz de görsek nolur? Üstelik biz o yoldaki insanlardan daha çok seviyor ve merak ediyoruz sizi.

  3. Evet Figen abla yüzünü de görelim:)))Kazak çok güzel olmuş, bedenine yakışmış da, ama bakalım yüzüne yakışmış mı:))))Herşeye yetişecek zamanı nasıl buluyorsunuz ben onu merak ediyorum. Bizim buralarda gün 24 saat ve hiç bir işe yetmiyor. Sizin oralarda bir gün kaç saat?

  4. Elektronik ortamda yüz saklamanın en önemli nedeni istemediğiniz sitelerde bu fotoğrafların kullanılabilmesidir.

  5. evet evet sakagün …. figen abla belli çok güzel.. ama sözüm meclisden dışarı. bizim sesi parisli gibi ona yakışır, sen sesi boy boy çek anacım.bize bakma.. sana yakışıyor valla.parisli sesim benim..

  6. bizim fotolarımıza kadar ne malzemeli fotolar var kullanılacak sakacım. bu bana biraz paranoya geliyor.

  7. Sesim, tedbiri elden bırakmamak lazım. Art niyetli insanlar Figen Abla’nın resmini kopyalayıp, bir de msn adresi alıp resmi msn’e yapıştırıp Figen’miş gibi yazışabilirler. Bir kere bir arkadaşımın çocuğunun başına gelmişti. Şaka olsun diye çocuğun arkadaşı yapmış, ama herkes şaka olsun diye yapmayabilir. Ben İnternet’te gerçek adımı bile kullanmamaya çalışıyorum. Bir Facebook’um bile yok. :D Gizlilik şart.

  8. figenim ablam, kazak harika da o surat ne öyle? aç da kalbin kadar güzel yüzünü de görelim. ben sana dediydim ama, sen devam et, mutlaka üzerine uygun bir tane yapacaksın dediydim, canım benim.

  9. Çok beğendim Figen Abla eline koluna sağlık :)Çok şık, çok düzgün ve de renk harika…Güle güle can sağlığı ile giy!

  10. anaa yüzümü ne güzel yapmışım yaa :)))))kızlar inanın şu çizdiğim surat bile benden güzel :)))))beğendiğiniz için çok sağolun canlar…bu yakayı bir penyede görüp büyülenmiştim..nasıl örsem diye günlerce düşündüm…bakmayın yakanın öyle düzgün olduğuna..bu hale gelene kadar 5 defa söküldü o :(yeşili sevmem ama bu yeşil çok güzeldi yaa canlar…teşekkür ediyorum beğendiğiniz için…yüzüme gelince..internet ortamında hiç kullanmadım yüzümü..ama bu gece seramik atelyesinde çekilen resimlerimizi ekleyeceğim onmarifete…yüzümü silmeyeceğim..orda beni siz bulup tahmin edin bakalım:)))kocaman öpüyorum hepinizi be :)

  11. çok güzel elinesağlık figen abla birde güzel yelek ör bende önek alayım ya ablam istedi yelek ama güzel bir örnek bulamıyorum hem kola hem güzel olacak yüzünüde görelim çok merak etim korkma nazarımız deymez

  12. songülüm…yelek mi?dur hemen ekliyorum canlar canı…beyaz,tüylü bi yelek örmüştüm ben…bak hemen ekliyorum ama ne zaman onaylanıp yayına girer bilmiyorum…bu modeli ve rengi görmeden yelek örme can kız…az dayan geliyo :))

  13. atölyede çekeceğin resimlerde saçlarını açık bırak, bir de o kazak olsun üzerinde bak hemen nasıl tanırız seni :)))

  14. Hamarat figenim, ne zaman başladın ne zaman bitirdin bu güzelim kazağı, ya ben çok tembelim sizlerin yanında valla…Yakayı ne kadar değişik ve düzgün oturtmuşsun ellerine sağlık figenciğimmmm…

  15. banu’m benim,bu bir penye yakasıydı…bunun gibi yapabilirim diye taktım kafama..Laz inadı var ya?söke boza,sonunda yaptım :)))))sağolun canlar yaa :))))

  16. ArkadaşlarGülenbayan arkadaşımız gibi alalım ellerimize pankartlarımızı”Figen Ablaevinin bir köşesinde kurs ve pansiyon olarak aç !!! ” şeklinde eylem yapalım.Sonra da sırayla gider, kalır bütün marifetleri tek tek öğreniriz.Birer de bisiklet alırız :))Ayrıca bir kazak bu kadar mı muntazam örülür ?Kıskanıyoruz ama

  17. ay ne kıskanması?önceki kazak facialarıma bi bakın…kırk tılda bir bi tanesi düzgün olmuş :))))))çok sağolun yaa..kızlar yorumlar gitmiyor…deminden beri bütün teşekkürlerim havaya gitti valla :(

  18. iyide figen sen kendini eleştiriyosun biz eleştirince etmediğini bırakmıyosun be güzelim … yorum ekle eyyy güneşedoğru demişler yukarda, benim ne suçum var :)))))

  19. e bana da Yorum ekle , ey Figen abla!diyorlar…ama ben gaza gelmiyorum..bak sevecen sevecen yazıyorum..bende sinir-stres-gerginlik-gerilim yoktur..ne bunları yaşarım,ne başkalarına yaşatırım..relax relax..hadi gülümseyin ve öyle kalın lütfen :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin