Ben de değerlendirdim :)

-

Çok önceden aldığım,ama giymediğim bir tuniğim vardı.Gerçi tunik olduğuna da emin değilim ya:) ince kaşe bir kumaş cinsinden. bir de siyah çok giymediğim bir kazağım vardı. onları kestim biçtim.tuniği ikiye böldüm,bir mini etek ve bir de yelek diktim,kazağın kolundan da kendime tozluk yaptım.

hazır baya kilo vermişken size de bir poz vereyim istedim :) fotoğraflarımı kendim çektim komik gelirse gülmeyin :D bakın iştee:)

diğer parçalar için bloğuma beklerim şekerler:)

19 yorum gelmiş

  1. ayme

    hepinizeee çok teşekkürler:)berra52 ; tozluk 80’li yıllarda çok modaydı, taytlarla ya da kısa botların üzerine giyilip, bacakları sıcak tutmak amacıyla kullanıldı.uzun bot, çizmelerin içine de hoş duruyor. şu sıralar yeniden gündemde. benim de hoşuma gidiyor:)

  2. ayme

    farfincim canımmm çok teşekkürler :)bellindacımm çok sevindim beğenmene:)yokumdiyorummm canımm teşekkür ederim:)arkadaşlar, 2 günden beri öyle etkilendim ki defne’nin ölümüne, aynı zamanda doğum yapmıştık, hayat o kadar kısa ve zamansız. iyi insandı, kötü insandı umrumda değil, ama çok üzüldümm.. anneler yavrularını bırakmasınlar…

  3. BynFavori42

    kızzz yahşii cazibe:)) çok hoş olmuş canım fikir güzel, mankenimize de çok hoş olmuş güle güle iyi günlerde giy meryemcim.

Bir Cevap Yazın