Perşembe, Aralık 8, 2016
ben de yapmaya çalıştım:)

ben de yapmaya çalıştım:)

14

önce köpüğü saatin boyutuna göre oydum. daha sonra duvar kağıdını kaplayıp saati yerleştirdim.saati köpüğe çift taraflı bantla sabitledim.işte hepsi bu..(saatteki reklamı silmek için saati açmayı düşündüm ama saati bozarım korkusuyla vazgeçtim.öylece kullandım.)

çok basit ve amatörce bir çalışma aslında…

çok basit ve amatörce bir çalışma aslında...

14 YORUMLAR

  1. işte yazı diye buna derım ben paylaşım dıye buna derım fıkır edınmek dıye buna derım gelir amaçlı olmayan yazı dıye buna derım ve buna benzer yazılara derım…emeğinize ellerinize sağlık. az önce bı yazınn yorumundan hışımla ayrılıp sızın yazınızı gelınce içimi doktum….

  2. harika olmuş ellerinize sağlık,dün akşam ben bir saati açtım reklamını yokettim bişi olmadı ayarına korkma aç gitsin:)duvar kağıdının deseninden içine yapıştır uyumlu olsun:)

  3. teşekkür ederim arkadaşlar ve asyayaren.sizin hışımlı yorumunuz da beni gaza getirdi:)) ne yapmışım be fikrine kaptırdı beni bir an , neyse ki çabuk kurtuldum fikrimden, allahın köpüğü işte dedim:) şimdi bu gazla hangi çalışmamı yayınlasam diye düşünüyorum:) teşekkür ederim tekrar, gülümsettiniz beni.