Benim bir fikrim var…

-

Bu küçük evi görünce aklıma bir fikir geldi,DONDURMA ÇUBUĞU ETKİNLİĞİ yapalımmı,yaz sonuna kadar biriktirelim çubukları(gerçi hazır satılanlarda var ama biriktirmek eğlenceli olur hem bu arada kafamızda projeler oluşur)ve sonra herkez yaptığını yayınlasın,ne dersiniz?Eminim çok renkli şeyler çıkar,ahşap boyayan arkadaşların neler yapabileceğini düşünemiyorum bile,VAR MISINIZ?

Link

55 yorum gelmiş

  1. DenDenAk

    bu konuda çok becerikli olmasamda eğlenceli olacağa benziyor. yaz sonu ağustos mu haziranda yayınlamasın kimse. tam tarih verelim o tarihten sonra yayınlansın (hemende havaya girdim) yani varım

  2. DenDenAk

    maniacgeneral ben yavaş çalışıyorum o yüzden kasten öyle yazdım bence aynı tür çalışmaların aynı anda yayınlanmasındansa farklı zamanlarda yayınlanamsı daha mantıklı sıkmayız kimseyi

  3. acemihobici

    ben de varım, olmazsam olmaz:)))))))) ne istersek yapabilir miyiz? yani, içine resimdeki gibi birşeyler yapıp kondurmamız şart mı? bence de tarih belirleyelim…

  4. farfin

    tamam o zaman tarih belirleyelim,tabiki herkez ne isterse onu yapsın acemicim,tarih konusunda önerisi olan…

  5. acemihobici

    benim elimde ahşap çubuklarım var, yamalım sağolsun gönderdi bana, o yüzden dondurma çubuğu biriktirmiycem. zaten çubuklu dondurma da sevmiyorum. bu nedenle benim için her tarih uygun, iki hafta sonra da olur… ama dondurma çubuğu biriktirecek arkadaşlarımız için yaz sonunu beklememiz gerekiyor herhalde. tabi dondurma yeme hızınıza da bağlı bu iş. (ben yesem yesem yaz sonuna kadar ancak sekiz tane çubuğum olurdu) ne biliyim, ağustos sonu sizin için uygun olur mu acaba??

  6. Figen abla

    enfes bir çalışma,enfes bir fikir..ben de varııımmmmdiye atlayacağım ama ben nerden bulucam dondurma çubuklarını?:'(hadi bir-iki-beş buldum diyelim..o kadarı beni kesmez ki :(ay naapmalı? :(

  7. DenDenAk

    bende bu çubuk konusunda kızıma güveniyorum ve şeker hastası anneme ne kadar engellesekde spor yapıyorum diyor ve yiyor. O yüzdeb bende yaz sonuna doğru yayınlarım ama yapanlar yayınlayabilir şimdi kimseyi sıkmayalım

  8. maniacgeneral

    Benim önerim yapan yayınlasın son yayınlama tarihi belirleyilelim son yayınlama tarihinden bir gün sonra birisi hepsini bir başlık altında toplayıp yayınlasın ? Sizcede uygun olmaz mı?

  9. farfin

    ağustos sonuna doğru başlayalım ozaman yayınlamaya,maniacgenerale katılıyorum son yayınlanma tarihi konusunda,

  10. quarkn

    yeni gördüm ne güzel fikirmiş. Ben de 2 tane dondurma canavarı var zaten. Sezonuda açmak üzereyiz, o yüzden çubuk toplama konusunda üzgünüm ama şu anda bile 1-0 öndeyim:))

  11. farfin

    bende de bir tane var o canavarlardan,ben hiç yemem ama artık yiyeceğim işin ucunda çubuk toplamak olunca:))

  12. mtnaz11

    Ah kaç gündür giremiyordum, ne güzel bir fikir var ve ben kaçırıyordum.Ama katılabilmek için benim öncelikle biriktirmem gerek. Tabi çocuklarıma bu konuda güveniyorum.

  13. farfin

    O zaman eylülün ilk haftası diyelimmi başlangıç tarihine,eylül ayı boyuncada yayınlansın yapılanlar

  14. alanay

    farfinim bende varım…tarihi kesinleştirmek lazım ve lütfen elülden önce olmasınnn…ayrıca arkadaşlar sadece dondurma çubuğu değil şu boğaz muayene çubuklarıda olur ben en çok onlarla çalışıyorum.biraz daha büyük ve kullanışlı.çevrenizde sağlıkçı birileri varsa rahat bulursunuz.ya da ne bileyim doktorıum üç çubuk rica edeceğim diyiverirsiniz:)))

  15. Ditay

    abeslang(boğaz muayene çubuğu) çok kaba olmazmı çok geniş olduğu için.bu arada eylül uygun bence.

  16. KUSURA BAKMAYIN YANLIŞIM VARSA DÜZELTİN İYİ FİKİRDE BİRİKTİRDİK ÇUBUKLARI SONRA NE YAPACAĞIZ PEK ANLAMADIM BİRİ BANA AÇIKLARSA İYİ OLUR BEN DONDURMAYI SEVERİM ÇOCUKLARDA SEVERLER BİRİKTİRMEK KOLAY SEVGİLER

  17. farfin

    songülcüm herkez istediği birşeyi yapacak çubuklarla,yukarda ev yapmışlar ya bizde öyle bişeyler yapıcaz ve yayılıcaz,eylülün ilk haftası başlıcaz yayınlamaya ve eylül ayı boyunca göndericez yaptıklarımızı:)

  18. farfin

    çok güzel bir etkinlik olacağa benziyor arkadaşlar ya,çok heyecanlanıyorum valla,figen ablacım neden?

  19. bana bu konuda yardımcı olduğun için çok teşekkür ederim farfin arkadaş anladım tamam bende varım diyorum o zamansevgiler.

  20. Figen abla

    farfincik ben nerden dondurma çubuğu bulucam dağ başında?en fazla,medeniyete indiğim zaman paket halinde toz dondurma alıp,gelip evde sütle yapıyorum..hay Allah:(

  21. farfin

    dur bakalım hele bi yaz gelsin de figen ablam,benimde şu anda 0 çubuk,dondurmalar bi yensin,göndermeye çalışalım sana biz,ben hazır çubuklardan çok aradım bi ara,hobi çubukları varmış bulamadım,eczanelere baktım boğaz çubuğu olsun bari dedim onlarda da yok,medikalden alcakmışız,yakında medikalde yok,buluruz sanada bir çözüm heralde ablam:))

  22. aypar

    farfin kardeşime teşekkürler. çok güzel şeyleri bizlerle paylaşıyor. ellerine ve yüreğine sağlık

  23. Valla şimdiden kendimi dondurmacının çöpünü karıştırıp, çubuk araklarken görebiliyorum deermişim:):)

  24. farfin

    magnum çubuklarıyla yapılabilecek çok cici bişey geldi aklıma,biriktirmeye başladım bir kaç tane oldu:)

  25. belgin41

    Sevgili Farfin, bak ben unutmuştum bu faaliyeti tamam şimdi Eylülde yayınlayacağız geğilmi kısmetse.Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın…

Bir Cevap Yazın